någon mer som tittat på suezias kläder

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Halvt bobbrad
jo självklart hade jag ju kunnat gjort de men det tar inte mer än nån sek o kopiera länken o slänga in den med ist för att jag ska kopiera namnet och googla de hela o sen kommentera vad jag tycker om kläderna.

det hela dör ut lite iaf för mig. hade det funnits en länk hade jag klickat på den direkt och kollat på kläderna men nu hoppade jag över de.
sen när du var så vänlig o lade upp länken till mig la jag ner lite energi och kollade på dom och sa vad jag tyckte.

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Vet inte hur tunna skinställ brukar vara men tycker dom där ser "billiga" ut på nått vis kolla t ex baksida lår, rygg på bilden. Det ser skrynkligt ut aldrig sätt ett skinnställ se ut så :va

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
som sagt skinnstället såg inte kul ut. Textilgrejerna såg rätt intressant ut funderat på att skaffa nån jacka till våren man kan kränga utanpå skinnstället när det är kallt eller blött.

Johan "lillen"

televinken
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Blå-Runo-01
var o träffade henke som han heter som har sidan o grejorna i helgen. jag ville testa några tygställ, och tyckte dom satt riktigt gött verkar vara bra kvalite på sakerna med, när man tittar på sömmar o sånt. kommer nog att köpa den rödsvarta jackan till att börja med.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...