ett litet tips. Slå in reg nummer och skicka till ja vad fan var det för nummer nu då? Någon som vet kanske. I ett sms iaf Då ser du ju vart han som äger den bor, sedan söker du på medlemmar i det området och kollar om de har en ts. Finns nog inte så många som har en ts så det borde vara den personen Återkommer med nrüberjahn skrev:2082808Såg en liknande tråd så lägger in en jag med!
Någon här som äger min gammla pärla, Suzuki TS125R 1990 med regnr JOE?
Vore kul att höra lite hur den mår nu förtiden, min första hoj
Mvh Erik.
Lundgren skrev:2082929ett litet tips. Slå in reg nummer och skicka till ja vad fan var det för nummer nu då? Någon som vet kanske. I ett sms iaf Då ser du ju vart han som äger den bor, sedan söker du på medlemmar i det området och kollar om de har en ts. Finns nog inte så många som har en ts så det borde vara den personen Återkommer med nr
Ja just det ja, det går ju det med. Tänkte inte på detMr EmCom skrev:2082938eller på denna hemsida, mycket snabbare å billigare
man kan ha mycket kul med det
https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/Fordon_11.asp
Man kan inte se vem som äger den via hemsidan.Lundgren skrev:2082942Ja just det ja, det går ju det med. Tänkte inte på det
Så var nummret ja. TackGrappy skrev:2082958Man kan inte se vem som äger den via hemsidan.
Du skickar bara regnumret i ett sms till 71456 så får du ett svar tillbaka med vem som äger den m.m
Tror jag gör det. JHE regnr , röd TS125R? Går fortfarande fint. Tog mitt A1 kort på den och hade aldrig köpt någon annan förstehoj. Har aldrig gått bättre.
P.S är bara 14 år för sen.
Någon har bara bytt regnummer på den då.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|