powerglide
Glad amatör
Jag har fem veckors semester att plocka ut
Detaljerna börjar klarna men det blir ingen jävla lyxresa för 35000 i 14 dgr.
Antingen kör vi ner eller hyr på plats. Med tanke på temperaturen i norra Europa så hyr vi
http://www.imtbike.com/index_alquiler.asp
Om ngn som jag stannar i mer än tre veckor så blir det nog fan billigare att köpa en hoj på plats istf. att hyra och sedan sälja igen när man åker hem.
Jag fick en bra deal på frakt av hojen via en lokal åkare som kör var 14:e dag
Det finns tillgång till ett litet radhus en bit söder om Alicante (La Marina) som man kan göra dagsutflykter från (med eventuellt lite längre resor med övernattning på andra ställen).
Slutliga valet är hur länge. Jag är gärna borta alla fem veckor men tillgängliga flyg lär ju styra. Det går ju också att alternera. Du som hänger på behöver ju inte vara nere lika länge eller kan dyka upp någon vecka senare.
Resa med flyg kostar 900 - 1900 ToR.
Någon som är sugen (gärna spansktalande)?
Blir vi mot förmodan många så sätter jag en gräns vid 4 st om det blir lilla radhuset. Annars får det bli ngt hotell och då fungerar nog 8-10 st.
Kopiera nedanstående lista och lägg till dig själv:
1. powerglide, kan v51-3, i 4-5v
2. Mr K, kan v1-2? i Xv
3. Jonte, kan ev v51 i 1v
4.
Jag kör tydligen själv denna gång
Roadbook mm finns på CheckMyTour - powerglide
Detaljerna börjar klarna men det blir ingen jävla lyxresa för 35000 i 14 dgr.
Antingen kör vi ner eller hyr på plats. Med tanke på temperaturen i norra Europa så hyr vi
http://www.imtbike.com/index_alquiler.asp
Om ngn som jag stannar i mer än tre veckor så blir det nog fan billigare att köpa en hoj på plats istf. att hyra och sedan sälja igen när man åker hem.
Jag fick en bra deal på frakt av hojen via en lokal åkare som kör var 14:e dag
Det finns tillgång till ett litet radhus en bit söder om Alicante (La Marina) som man kan göra dagsutflykter från (med eventuellt lite längre resor med övernattning på andra ställen).
Slutliga valet är hur länge. Jag är gärna borta alla fem veckor men tillgängliga flyg lär ju styra. Det går ju också att alternera. Du som hänger på behöver ju inte vara nere lika länge eller kan dyka upp någon vecka senare.
Resa med flyg kostar 900 - 1900 ToR.
Någon som är sugen (gärna spansktalande)?
Blir vi mot förmodan många så sätter jag en gräns vid 4 st om det blir lilla radhuset. Annars får det bli ngt hotell och då fungerar nog 8-10 st.
Kopiera nedanstående lista och lägg till dig själv:
1. powerglide, kan v51-3, i 4-5v
2. Mr K, kan v1-2? i Xv
3. Jonte, kan ev v51 i 1v
4.
Jag kör tydligen själv denna gång
Roadbook mm finns på CheckMyTour - powerglide
Last edited: