Någon som behöver mjuka packväskor??

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Jag ska sälja dom iaf. och tänkte någon på klubben kanske söker. Dom har legat 2år på hyllan, jag har bara använt dom typ 5-6ggr kan ju lika gärna sälja dom. Gav drygt 1.500:- ser ut som denna modell på denna hemsida (tror det är exakt den modellen): http://207.97.197.97/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=13246

Har ingen aning om vad man kan tänkas få för dom, typ hälften av vad jag gav känns rimligt. Någon som är intresserad av dom för 700:- ???
Har tänkt sälja dom länge men glömmer bort det hela tiden, ska pressa ut en annons på blocket men orkar inte med alla joffisar som brukar dyka upp när man säljer saker där.
-" ... hej jag ringer från TV4..."
-"... hej jag har ett par likadana och undrar..."
-"... tu jak bjoder 100 krånår for dom, vad säger tu kompis..."
-"... öö jag undrar hur fort dom går...???"
Någon som känner någon av dessa typer som jag beskriver????
:hihi

jaja, någon som behöver mjuka packväskor? dom passar de flesta hojar., speciellt framtagna för sporthojar tror jag men jag kan ha fel. Högt uppdraget utblås inga problems...

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
sålda tyvärr

har ingen aning om hur jag raderar tråden, tills jag lyckats med det så vill jag bara meddela att dom såldes rätt så fort...

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jag hatar TV4 som ringer, fastän det står utryckligt i annonsen att man inte vill ha puckon som vill sälja textTV annonser för 400 spänn.
Vad fan är textTV, är det nåt nytt modernt,snabbt,billigt och enkelt system för att annonsera eller leta annonser..... :rolleyes:

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
ingen aning

Vet inte vad dom pysslar med. Men jag vet att blocket tänker/har polisanmäla dom för varuintrång eller något liknande eftersom det TV4 sysslar med verkar vara på lagens utkanter...
Men det som förbryllar mig mest är att TV4 över huvudtaget svärtar ned sitt varunamn med dom där fasonerna...

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jo, nu har jag anmält TV4 till konsumentverket. Dom jävlarna kommer att få mycket anmälningar nu när blocket infört en anmälningstjänst. Annonssäljarna bryter mot lagen när dom ringer en som begärt att inte bli uppringd....

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning