riverrafter
En afrikansk pungråtta
Jag ska sälja dom iaf. och tänkte någon på klubben kanske söker. Dom har legat 2år på hyllan, jag har bara använt dom typ 5-6ggr kan ju lika gärna sälja dom. Gav drygt 1.500:- ser ut som denna modell på denna hemsida (tror det är exakt den modellen): http://207.97.197.97/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=13246
Har ingen aning om vad man kan tänkas få för dom, typ hälften av vad jag gav känns rimligt. Någon som är intresserad av dom för 700:- ???
Har tänkt sälja dom länge men glömmer bort det hela tiden, ska pressa ut en annons på blocket men orkar inte med alla joffisar som brukar dyka upp när man säljer saker där.
-" ... hej jag ringer från TV4..."
-"... hej jag har ett par likadana och undrar..."
-"... tu jak bjoder 100 krånår for dom, vad säger tu kompis..."
-"... öö jag undrar hur fort dom går...???"
Någon som känner någon av dessa typer som jag beskriver????
jaja, någon som behöver mjuka packväskor? dom passar de flesta hojar., speciellt framtagna för sporthojar tror jag men jag kan ha fel. Högt uppdraget utblås inga problems...
Har ingen aning om vad man kan tänkas få för dom, typ hälften av vad jag gav känns rimligt. Någon som är intresserad av dom för 700:- ???
Har tänkt sälja dom länge men glömmer bort det hela tiden, ska pressa ut en annons på blocket men orkar inte med alla joffisar som brukar dyka upp när man säljer saker där.
-" ... hej jag ringer från TV4..."
-"... hej jag har ett par likadana och undrar..."
-"... tu jak bjoder 100 krånår for dom, vad säger tu kompis..."
-"... öö jag undrar hur fort dom går...???"
Någon som känner någon av dessa typer som jag beskriver????
jaja, någon som behöver mjuka packväskor? dom passar de flesta hojar., speciellt framtagna för sporthojar tror jag men jag kan ha fel. Högt uppdraget utblås inga problems...