R1 racer skrev:
Någon här som bor i närheten av Bikedesign affären eller vart dom håller hus?.
Finns dom kvar o vad sysslar dom med egentligen?.
Känner nån för det så kan ni PM:a Peter Bergström's tel nr till mig,man får ju inte tag i dem på vanliga numret.
Kan nån gå över till butiken o fråga hur det gick med deras sändning de skulle få den 3 juli ?.
Oh! En till som får vänta på prylar från &%¤!"¤#%" företaget? :kocko :kocko :kocko
Stackare! Jag vet vad du genomgår.
Been There Done That
Jag beställde avg.system (till GSXR750-01) 20:e februari. Blev lovad det inom några veckor. Lååång näsa. Jag fick det några dagar innan Lelle-Träffen. Missade en bankörning på G-åsen plus 2 1/2 månads körning. Jag ringde och frågade snällt efter min beställning och fick höra att det var bara någon dag innan jag hade det hemma. Detta frågade jag i flera månader med typ samma svar hela tiden. Jag skrev till slut ett mail till fabriken (eller vad det nu är) i :kocko USA och uttryckte mig sakligt men bestämt vad h´jag tyckte men utan resultat. B-design sa bara så synd men vi kan inget göra.
Jag kokade av ilska från slutet av april.
Fick systemet som sagt i början av Juli

När jag äntigen fick det så kom nästa chock.
Systemet var TUNGT.
Gjort av svartstål som hade galvats?
MEd fula veck och bulor på den synliga delen av röret.
Bromsljus som knappts syns någon skillnad mot bakljus.
Klena blinkers. + att det krävs ett motstånd så de blinkar lagom frekvens(vilket inte ingår)
Systemet kräver bänkning och powercommander. Jag vet. Hojen går skit vid pådrag runt 9-10.000varv och uppåt. Så det är bara att slanta upp lite till
Som du nu frågar efter, så hade jag samma problem. Fick inte heller tag på dem på någon vecka ibland. Men håll ut! Du får nog dina prylar lagom till vintern. Då har du ju gott om tid att montera
JAG REKOMMENDERAR INTE BIKEDESIGN TILL NÅGON!!!!!!!
Mah
Per