Någon som hade bråttom

Schvidja

En cylinder per hoj räcker!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
ake1100 skrev:
Från vk

"MC-förare körde 200 km/tim
En förare på en motorcykel stoppades vid lunchtid på fredagen av polisen, efter att hållit en hastighet dubbelt mer än tillåtet. Mannen körde 200 km/tim på E4 när han stoppades vid Granberget"

http://www.vk.se/direkt/nyheter/senaste/1116588963.shtml

Inte kan det va jag även om jag fick se en långfilm som den ärade polisen spelade in sin veritabla 95a silver färgade bollywodd inspirerade bil. Han sa du kör för fort, jag sa ne, men han visade sin nyinspelade långfilm med en massa spännade inslag. Jag tycket att jag borde få betalt för att delta på en sån schjysst roadmovie men han hävdade att jag skulle betala. Han talade om 124,5 men jag hävdade att min ttr inte går så fort. Vi enades om ett gage på 1400kr och jag accepterade efter att han hotade med att analysera hela filmen. Ett klassiskt snuttrick.

Tntmackan

vad blir det för hoj iår då?
Gick med
6 May 2003
Hoj
02 suzuki GSX1400 (dunderklumpen)
Hmm... tror att detta var hojen som jag såg stoppad... tror att det var en grön ninja... elletr det var nog en ninja.. finns väl inget annat märke som har gröna hojar..? :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping