oscar skrev:...hur länge man är av med körkortet om man kört 148 på 90-väg?
Tyvärr kan jag inte det. Men om du vill veta hur länge man är kortlös när man kör 147 på 90-väg så är det fyra månader. Det vet jag med SÄKERHEToscar skrev:...hur länge man är av med körkortet om man kört 148 på 90-väg?
Mr Ks Syrra skrev:Shit!!
Synd att de inte gör så här:
Vid en internationell konferens presenterar den norska polischefen ett förslag om hur man ska få folk att använda säkerhetsbältet: -Bilisterna får betela 1000 kronor i böter första gången de inte använder säkerhetsbältet, andra gången får de böta 3000 kronor och tredje gången så beslagtar vi säkerhetsbältet!
När/Var hände detta?Bingo skrev:Tyvärr kan jag inte det. Men om du vill veta hur länge man är kortlös när man kör 147 på 90-väg så är det fyra månader. Det vet jag med SÄKERHET
Fick ner det till tre månader pga behov av körkort i tjänsten.
Fan vad surt att bli av med det vid denna tid på året...
kajlyl skrev:När/Var hände detta?
Om det är mig du frågar så hände det 3 september förra året. En bit från Veberöd, på väg mot Dalby.kajlyl skrev:När/Var hände detta?
Bingo skrev:Om det är mig du frågar så hände det 3 september förra året. En bit från Veberöd, på väg mot Dalby.
oscar skrev:Tur att man har licens!
maverick_750rr skrev:... men det hade du ju inte
Jerk Off skrev:De tar det för livet!
Farsan berätta att när han var 18år och hadde haft körkortet i 2år så körde han i 110 på 50 väg (i Sthlm).......
De behöll lappen i 2 (TVÅ) år!!!! Men det var på den tiden.....
Lider med dig!
oscar skrev:...hur länge man är av med körkortet om man kört 148 på 90-väg?
Han åkte bil och hade förmodligen stannat även med hoj, sluta uppmana till smitingar, det är inte värt att riskera andras liv för ett körkortgixxermf skrev:varför stannade du??? åkte du bil eller?
GSXR1100R skrev:Han åkte bil och hade förmodligen stannat även med hoj, sluta uppmana till smitingar, det är inte värt att riskera andras liv för ett körkort
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |