Någon som ska köra ZX-10 nästa år?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Nix, R1 -04 i Rookie 1000 blir det för mig. :D

I wish...

Bifogat

• r1_race.jpg
    r1_race.jpg
    67.9 KB · Visningar: 562

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
Det är så vansinnigt fult med seat-pipes. :skrämd

Det är i alla fall snyggare än gummibeklädda fotpinnar. :whip

Dessutom tycker jag faktisk att Yamaha har lyckats bättre än vad Honda har gjort med CBR600RR. Dessutom blir nedläggningsvinkeln betydligt större, vilket är bra. :tummenupp

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
McB skrev:
Det är i alla fall snyggare än gummibeklädda fotpinnar. :whip

Dessutom tycker jag faktisk att Yamaha har lyckats bättre än vad Honda har gjort med CBR600RR. Dessutom blir nedläggningsvinkeln betydligt större, vilket är bra. :tummenupp

Men hoppa ur sandlådan och sluta gå i försvarsställning så fort man säger något. Jag säger bara min *åsikt*. F ö tycker jag Kawans toppkåpa är den fulaste på länge, TROTS att jag är kawafanatiker.

Sug på den du, McSpam.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
Men hoppa ur sandlådan och sluta gå i försvarsställning så fort man säger något. Jag säger bara min *åsikt*. F ö tycker jag Kawans toppkåpa är den fulaste på länge, TROTS att jag är kawafanatiker.

Sug på den du, McSpam.

Jag skojar bara lite med dig... Jag höll ju nästan med dig om att seat-pipes är fulare än den klassiska typen av ljuddämpare.

När det gäller Kawans toppkåpa så håller jag faktiskt inte med dig. Nya CBR1000 ser betydligt underligare ut. Den enda tveksamheten när det gäller Kawan är luftintaget, men det vänjer man sig nog vid, precis som när det gällde ZX6-R.

Sug på den du, Hellnupper. ;)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
eventuellt ja

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
.

Bifogat

• xz10amaracer2.jpg
    xz10amaracer2.jpg
    34.1 KB · Visningar: 349

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
man vet jui avad kawasaki fluktat,tykte jag så de springa i vår depå och nu har de lackat hojen likadant,typiskt...

micke:nej,det är bara det att när du ser en sådan färgsättning så börjar du fantisera om alla snygga killar som brukar vara runt den.
dock behöver du hjälp,hoppas att det snart utbildas en läkare som har gott om tid.. :rolleyes:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nä NSBK va?

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...