Någon som vill ha en gul plats idag?

skylt

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
BMW R1200S -06 & BMW G650 X-moto -07
Jag är anmäld i Gul grupp (medlemsnummer 50) idag 17/6 men har sent insett att jag måste jobba idag trots det fina vädret.

Bokningssystemet är stängt så tala med Jane eller någon annan vid anmälningen 16.30 och meddela att jag inte kommer att dyka upp....

skylt

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Jag hade gärna tagit den för jag behöver träna på att inte fega så förbaskat när det regnar eller är fuktigt men tyvärr kom en SAAB 900 (med tillhörande tant) i min väg i torsdags så nu ska hojen renoveras och jag slicka såren.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Jag är anmäld i Gul grupp (medlemsnummer 50) idag 17/6 men har sent insett att jag måste jobba idag trots det fina vädret.

Bokningssystemet är stängt så tala med Jane eller någon annan vid anmälningen 16.30 och meddela att jag inte kommer att dyka upp....

skylt

Va jag hört så hjälper inte det ingen får ta din plats även du hade dykt upp o låtit dem ta den. Men kan ju ha fel.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag bränner oxo min plats i vit idag pga lättare gatvurpa idag vid lunchtid :gnissla

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Hur många dagar/timmar innan kan man boka av då?

Sturup Raceway kvällskörning:
Bokning för medlem kl. 06.00 på måndagen i samma vecka som körning är. Bokning för icke medlem kl. 00.00 natten mellan tis/ons i samma vecka som körningen är. Bokningen stänger kl. 00.00 natten mellan lör/sön. Även då möjligheten att använda marknadsplatsen. De som enligt denna lista är anmälda är de enda som kan delta på körningen.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning