Någon träff runt gävleborg...??

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Hej på er....jag är ganska ny på de här med mc å sh så jag tänkte att jag frågar er rävar istället...:)
Finns det några träffar runt vårat område förutom gökottan i lingbo då....typ längre fram i sommar, eller är det nå gäng som brukar dra iväg å ordna någon form av improviserad träff på typ någon camping eller annan lämplig plats med tält å så för övernattning....en helg me lite öl, hojsnack å fjantiga lekar kanske vid någon lämplig sjö eller liknande:tummenupp

Om inte annat så kanske de finns intresse för att ordna till å organisera något liknande...
Hade gött

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
R1 -13. wr250f -15
Träff kanske inte är rätt ord men förr ordnade vi i 20 års tid 402 meter på flygfältet i Hudik men slutade för 2år sedan pga för få deltagare.

Nu blir det mest kurvturer runt gävleborg och dalarna på 50-60 mil och en matbit och en kall på kvällen. Håll koll här och häng på du kommer inte att ångra dig!

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Ja då ska jag hålla koll här, de lär ju va roligare om man e några stycken som åker tillsammans ibland, de va väl typ de jag menade.....de blir ju lite av en improviserad träff som kan bli precis så rolig som man gör den....tjoa gärna till när ni ska samlas...
Hade

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...