Någon verkstd som släcker 2or?

DunderDan

Snart ere vår!!
Gick med
12 Oct 2005
Åkte på en flygande besiktning härom dagen på bogesundsvägen utanför stockholm.....fick 5 tvåor:tomten ......undrar nu om någon vet en verkstad som är licensierad att släcka tvåorna efter jag fixat till allt som ska göras....polisen tycker tydligen inte att man inte får styla sina hojar:arsele

DunderDan skrev:
2485861 Åkte på en flygande besiktning härom dagen på bogesundsvägen utanför stockholm.....fick 5 tvåor:tomten ......undrar nu om någon vet en verkstad som är licensierad att släcka tvåorna efter jag fixat till allt som ska göras....polisen tycker tydligen inte att man inte får styla sina hojar:arsele

det beror ju på vad som är 2 or..vad hade du gjort som var så felaktigt på hojen ??

Gabor skrev:
2485866 det beror ju på vad som är 2 or..vad hade du gjort som var så felaktigt på hojen ??
Skyltplacering, ingen skyltbelysning, no fotbromsindikation i bakljuset....för tätt mellan blinkers fram och bak........det var en sån där jävel som hatar oss som kör....nitisk är ordet för hans kontroll:mad:

Last edited:
DunderDan skrev:
2485872 Skyltplacering, ingen skyltbelysning, no fotbromsindikation i bakljuset....för tätt mellan blinkers fram och bak........det var en sån där jävel som hatar oss som kör....nitisk är ordet för hans kontroll:mad:

Jo så där är det ibland. Bara att fixa till det där, sen bilprovningen. Har för mig att det bara är bilverkstäder som släcker 2or . Men där kan jag ha fel. Hör med sv bilprovning vad som gäller.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick