Några av Murphy´s lagar

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Vår gode vän Murphy med sina lagar, ni vet: Kan nåt gå åt helvete så kommer det att göra det. Ungefär nåt sånt.
Här kommer relationslagarna:

Lag 1: Om du möter en kvinna, och tycker om henne, är chansen enormt stor att...
Hon redan har en kille.

Hon är lesbisk.

Hon har många vänner som skulle tycka om dig.

Hon inte ens märker att du finns till.
Lag 2: Om en tjej tycker om dig kommer du inte på detta förrän hon har tappat intresset för dig och det är omöjligt att få henne att intressera sig för dig igen.
Lag 3: Om du möter en tjej som du tycker om, och hon tycker om dig, och hon inte har en pojkvän, kommer hon att få en inom en vecka, och det är inte du.
Lag 4: Det enda sättet att vinna en tjejs kärlek är att ta den för givet (om du håller på och frågar hela tiden kommer hon snart att tröttna på dig).
Lag 5: Om du tar kärlek för givet, kommer det snart att gå åt helvete.
Lag 6: Om du inte har en flickvän finns det alltid någon i närheten som påminner dig om det.
Lag 7: Om du känner en tjej, går ut med henne, etc. etc. och du till sist berättar för henne att du älskar henne, är chansen otroligt stor att du inte hör något från henne under resten av ditt liv.
Lag 8: Apropå de personer som raggar upp dig:
Om du är heterosexuell, försöker homosexuella att ragga upp dig.

Om du är homosexuell, försöker heterosexuella att ragga upp dig.

Om du är bisexuell, kommer ingen att försöka ragga upp dig.
Lag 9: Om du har en vän som känner en tjej som letar desperat efter någon att gå ut med, kommer han att para ihop henne med någon annan.
Lag 10: Apropå finna sin kärlek:
Om du tror att du har hittat kärleken kommer du att bli väldigt besviken.

Om du tror att du har hittat kärleken, har du fel.

Om du tror att du har hittat kärleken, har du fått felaktig information.

Om du har hittat kärleken kommer du inte att upptäcka det förrän det är försent.
Lag 11: Det finns alltid någon som är lycklig under hela hans/hennes liv, och det är inte du.
Lag 12: Om ni båda älskar något, kommer hon att hata det nästa vecka.
Lag 13: Apropå vinna och förlora:
Om du inte har något att förlora, kommer du inte att vinna.

Om du har något att förlora kommer du att förlora det.

Om du inte har något att vinna, kommer du att vinna så att du kan förlora mer.
Lag 14: Om hon har en underbar kväll beror det inte på dig.
Lag 15: Apropå att gå ut med någon:
Om hon inte har sagt något, kommer hon att ta med sin pojkvän som hon inte berättat om.

Om hon kommer med en tjejkompis beror det på att hon vill ha ett slags skydd, inte för att para ihop er två.

Om hon kommer ensam beror det på att hon ser på dig som en vän, och det finns inte en chans i världen att ni någonsin skulle kunna bli ett par.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Gamla gubben Murphy visste vad han snackade om han... ;)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
CBRDea skrev:
...
Lag 7: Om du känner en tjej, går ut med henne, etc. etc. och du till sist berättar för henne att du älskar henne, är chansen otroligt stor att du inte hör något från henne under resten av ditt liv.
....

:rofl :rofl

Den gamla klassiska "sumpaentjejgenomattblikompismedhenne"-tricket!! Big mistake!

Bögarna här i landet borde bilda ett kontaktnät för tjejer som absolut vill ha förtroliga killkompisar som de kan berätta allt för. Tänk vad många missförstånd man hade kunnat bespara de snälla killarna som försöker skynda långsamt och vara en bra kompis som et steg på vägen. Det är änna sorgligt roligt :crash

CBRDea

Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Har träffat en riktig toppentjej nyligen, får se hur lång tid det tar innan någon av dessa lagar börjar tillämpas? :rolleyes:
Hoppas att hon inte hittar på nån ursäkt för att inte träffa mig ikväll...

Vill tjejer ha svin som behandlar dem som skräp eller vill de ha nån som visar att man tycker om dem? :va

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Chrille skrev:
:rofl :rofl

Den gamla klassiska "sumpaentjejgenomattblikompismedhenne"-tricket!! Big mistake!

Bögarna här i landet borde bilda ett kontaktnät för tjejer som absolut vill ha förtroliga killkompisar som de kan berätta allt för. Tänk vad många missförstånd man hade kunnat bespara de snälla killarna som försöker skynda långsamt och vara en bra kompis som et steg på vägen. Det är änna sorgligt roligt :crash
Du kläcker ur dig visdomar!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
...just så..

CBRDea skrev:
Vill tjejer ha svin som behandlar dem som skräp eller vill de ha nån som visar att
man tycker om dem? :va

Det beror på... Ser de dig inte som potentiell äkta make så har du större chans att få nått om du är ett svin. :tuttar

"Bad guys they fall in love with, nice guys they marry"... :mattias

...nått sånt.. Min engelska är inte sådär överlägset bra..

CBRDea

Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Vill man gänga ska man alltså vara ett svin men om man vill behålla dom så ska man vara snäll :confused:

Hur funkar det om man först är ett svin för att få komma till men sedan märker att man vill mer, ska man bli snäll då?

Jag tror att de flesta kvinns vill att man skall vara sig själv, hoppas jag! Är man ett svin kanske man får göra många märken i sängbrädan men om man är en go kille så kanske man finner kärleken :kär

Vad snackar jag om? Det där trodde jag inte ens själv på :rolleyes:

Good guys finnish last!

Dags att lägga om personligheten och bli en bad guy :kulspruta

Ändrade mig, jag skall bara vara mig själv :)

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Om du är homosexuell, försöker heterosexuella att ragga upp dig..

Hmmmm då e det bara att börja spela bög då :arsele

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Det där lät lite bittert, men sådan är kvinnor. För att sitera en polare: -Kvinnor, om dom inte hade fitta så vete faan om vi skulle prata med dom?. :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy