Max skrev:Jag tänkte slänga in lite foton också, kan jag låna denna tråd eller bör jag skapa en ny?
McB skrev:Jan, du har fått mig att inse att jag behöver en bättre kamera. Alltså är det ditt fel att jag inom kort kommer att befinna mig i ett ännu större ekonomiskt trångmål efter att ha köpt en begagnad D60 och ett 90-300-objektiv.
Snart får du konkurrens.
Canoly skrev:Välkommen i klubben, ZoulFly med samma kamera som jag, har fått mig på funderingar att få råd till ett likartat objektiv som han har, men det blir tidigast nästa år.
Max skrev:Jag gör som så att jag lägger bilderna externt istället.
http://www.maxolsson.net/blandat/030817_sh/
Jag är INTE nöjd med dagens fotoinsats från min sida men någon kanske kan glädjas över något foto iallafall.
Tog bara följa-föraren-i-sökaren-foton med experimentellt lång slutartid vilket visar sig tydligt.
ZoulFly skrev:Men när det funkar med långa tider, så blir det ju mycket läckrare bilder...problemet är ju att många blir lite suddiga. Men jag tycker många av dina var jäkligt bra och så är det kul med lite nya vinklar. Måste nog köpa mig en vidvinkel jag med
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |