Några bra aprilskämt?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Haj, tänkte höra nu med alla om några riktigt goa aprilskämt. Brukar allmänt bara störa mig på denna dag då jag aldrig brukar komma ihåg när den är och därmed bara bli lurad själv men i år har jag koll och tänkte då kanske få till någon kul grej för morgondagen. Några ideer på gamla så som nya aprilskämt? :hihi

Du tar en bit nätverkskabel med nätverkskontakt i ena änden, i andra änden monterar du en vanlig stickpropp för vägguttaget, det räcker att man ansluter två kablar, har man trefas är det bättre för då kan man få full duplex. Och vips så har du bredband genom elnätet och det är mycket fort. Risken är dock att datorn inte orkar med det :D

(OBS dock att detta är farligt och ska inte praktiseras. Ger du dig fan på att lura i någon det hela ser till att de begriper skämtet innan de testar. Jag tar inget ansvar i alla fall :brinnerup)

Villee skrev:
Mm, och så vill vi höra något man kan praktisera på arbetsplatser och andra allmänna platser.

Ett kraftigt aprilskämt är, att gå på en allmän toalett, skita, torka sig nästan klar, rulla ut papper försiktigt torka det sista rulla tillbaka på rullen... o smyg därifrån :D
Sen kan man sitta o vänta på att det kommer ut ett åskmåln från den toan :D
Obs! funkar varje gång!
Ett tips, inget för arbtsplatser :tummenupp
Flemming :hihi

flemming skrev:
Ett kraftigt aprilskämt är, att gå på en allmän toalett, skita, torka sig nästan klar, rulla ut papper försiktigt torka det sista rulla tillbaka på rullen... o smyg därifrån :D
Sen kan man sitta o vänta på att det kommer ut ett åskmåln från den toan :D
Obs! funkar varje gång!
Ett tips, inget för arbtsplatser :tummenupp
Flemming :hihi

Haha! Den var riktigt bra! :tummenupp :D

Man kan (men inte alltid rätt) fejka mail från sin chefs chef om utvärdering om din chef.
Eller vilket är lite sent påkommet blöta ner en kontorsstol med vatten så att ovan siktet hinner torka mens själva skummgummit under är dyngsurt.

Skriva post-it lappar med telefonnummer till tex RSFU,Har du herpes, Svempas porrfilm eller något annat icke socialt accepterat verk tex skattemyndigheten som man sen lämmnar till folk och säger-han ville du skulle ringa osv.

Koppla om telefonerna (men så tråkigt)

Ringa till tex Skattemyndig och ställa tvivelaktiga frågor om div avdrag och använda någon annans namn ,och när dom inte kan ge dig ett svar så be dom återkomma till dig(dvs din kollega)

Tejpa ihop 2 papper till en ändlös rulle och faxa till en kollega ,då gärna med en väl vald text på tex: Du lovade att du skulle skilja dig.......

Koka dåligt kaffe och skylla på någon annan.

Santo skrev:
Din mc e underkänd på denna besiktning :tummenupp

Hoppas jag slipper höra det skämtet imorn! :hihi

Heldre det än att dom skämtar om att den gått igen, men att den i själva verket inte har det :gnissla

Lånar tråden lite, känner en som fyller år imon, nått kul tips på nått man kan hitta på?

UrbanTiger skrev:
Sätt en bit tejp innanför skumgummikudden på kollegans headset :yoparty
Satan vad högljudda dom blir,
HALLÅ !! JAG HÖR NÄSTAN INTE VA DU SÄGER ! JASSÅ STÅR DU UTE I VERKSTAN, JAHA :banana

:rofl
Nähä dö, den fattar jag inte,.....

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S