Tysken skrev:Tre av mina vattenburna element är svinkalla (de övriga åtta är stekheta). Det kommer varmt vatten efter en liten stund när jag luftar dom men sen blir dom åter kalla. Vad ska jag göra åt detta?
Tysken skrev:Tre av mina vattenburna element är svinkalla (de övriga åtta är stekheta). Det kommer varmt vatten efter en liten stund när jag luftar dom men sen blir dom åter kalla. Vad ska jag göra åt detta?
då skulle han väl inte få vatten när han luftar eller.......PollySmurf skrev:Jag går vvs-linjen.
Be din fastighetsskötare fylla på mer vatten i systemet?
Kan ju vara så att det har sjunkit.. men då borde de va väldigt kallt på våningarna ovanför
spenk skrev:då skulle han väl inte få vatten när han luftar eller.......
EDIT: det är visserligen inte säkert att vi andra har lösningen heller, (ville inte vara någon besserwisser)
//spenk
ha förolTysken skrev:Tre av mina vattenburna element är svinkalla (de övriga åtta är stekheta). Det kommer varmt vatten efter en liten stund när jag luftar dom men sen blir dom åter kalla. Vad ska jag göra åt detta?
Ravetrancer skrev:ha förol
s, tror jag behöver lufta min elpanna oxo, hur gör jag?
Jasso, säjjer si så, tästasej lite föryt o tenka sejj, dät funkka sejj perrfäktiUrbanTiger skrev:De sitlätt, vettu. Du tar sej porrmasin å porra sej på höksta rören, porra som fan. Sååå när de komma sej puppla du stoppa sej tukkummi. Sen du kan elda som satan, värma sej liite
Ravetrancer skrev:ha förol
s, tror jag behöver lufta min elpanna oxo, hur gör jag?
spenk skrev:Bla bla bla...
fil. kand. rörmok//spenk
mb skrev:Jag har också problem med mina radiatorer; de kluckar, skvalpar och brusar som om man kommit in till ett stort akvarium här i lägenheten. Har inte listat ut hur man luftar eländet än med normala verktyg.
spenk skrev:då skulle han väl inte få vatten när han luftar eller.......
EDIT: det är visserligen inte säkert att vi andra har lösningen heller, (ville inte vara någon besserwisser)
//spenk
Nä det sitter ingen normal luftningsanordning på dom, som sagt.PollySmurf skrev:Du behöver bara en vanlig elementnyckel (fyrkantig hylsnyckel)
lägg upp en bildmb skrev:Nä det sitter ingen normal luftningsanordning på dom, som sagt.
Måste skaffa digikameraspenk skrev:lägg upp en bild
ja eller beskriv radiatorn, ventilen, termostaten eller något så får vi se om vi löser problemetmb skrev:Måste skaffa digikamera
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|