MickeXJR1300
Stilig
Själv tänkte jag åka dit i år igen.
Är det någon som ska dit, som har tänkt hyra stuga? Jag är inte mycket för tält alltsåJag tror faktiskt jag ska pallra mig dit med min smurfhoj med om det vill sig väl
Hörde ryktesvägen att det ska tydligen vara riktigt bra
Är det någon som ska dit, som har tänkt hyra stuga? Jag är inte mycket för tält alltså
men vet jag vem jag hamnar med då eller?Om du bokar så kan du ju boka rum så slipper du sova i tält.
men vet jag vem jag hamnar med då eller?
Jag hitta på hemsidan att man kunde köpa paket utan boende, vart låg åldern på campingen förra året??
Jag är fortfarande inte säker, dels för ekonomin nu... och dels för att det faktiskt är rätt dyrt och jag käkar inte ens räkor Då känns det rätt meningslöst faktiskt....
Ja, vi blir nog en hel gäng av folk som var där förra året
Bakhjulet, Viggo och tre till som jag vet är bokade plus undertecknad.
Skumt, jag skrev ett svar och skickade, men det hände ingetJag käkar inte heller räkor. Fick kanongod hamburgare i stället + ytterligare 1 hamburgare för dom tyckte jag fick vänta för länge
Vi är några fler som var med förra året som också kommer. Det ska bli kul.
Skumt, jag skrev ett svar och skickade, men det hände inget
men svinbra med burgare iallafall : Jag är jätte sugen på att hänga på, så jag ska boka in det i kalendern, men anmälan får vänta tills ekonomin är tryggad.
Jo, jag vet, det är synd om det blir fullt och jag blir utan plats, men just nu är prio ett att få igång företaget, prio två är att ha råd med motor till hojen. så just nu är det mycket osäkerhet i ekonomin, så jag får helt enkelt vänta och se hur det ser ut när det börjar närma sig. Är det fullt så är det. Trist, men jag kan inte göra så mycket annat.Jättekul om du kommer med för förra året var riktigt bra och det blir nog inte sämre i år. Vänta inte för länge med anmälan bara för dom har begränsat deltagarantalet till 250 pers och senast jag pratade med dom hade dom fått in massor med anmälningar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|