Nån som vill ta över min plats på Sviestad?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nu när jag fick betalt kursen på Sviestad fick jag till sist ett mail från Eva Gödke(?) att jag även är anmäld till kursen på Falkenberg. Då det är betydligt närmare skulle jag hellre gå den. Skulle någon vara intresserad av att ta min plats på Sviestad till ett något reducerat pris då jag tror det kan bli lite jobbigt att få tillbaka pengarna jag betalt in?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Tillräckligt reducerat för att du ska gå med på det, förutsatt att det inte är ett riktigt vidrigt skambud och ingen annan vill betala mer ;) Fullt pris är iaf 750kr...

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Kom igen Anja, klart du ska ta platsen, du kan få peta på min Aprilia samtidigt. Den är mycket fulare än Mattias och går antagligen långsammare. Men den är MIN, så den är bäst ändå! :D

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
ZpiX skrev:
Kom igen Anja, klart du ska ta platsen, du kan få peta på min Aprilia samtidigt. Den är mycket fulare än Mattias och går antagligen långsammare. Men den är MIN, så den är bäst ändå! :D

men jag SKA ju, om det går att göra så. jag petar gärna på din aprilia, förutsatt att jag inte blir smutsig av det. vad gäller hastigheten så tvivlar jag inte en sekund på att den går snabbare än Mattias. iaf inte inom intervallet igår kl. 11.30 till när han har fått ihop den igen. men när det gäller att nästan pricka rådjur är Mattias överlägset mycket bättre, oavsett motorcykel.

eller, vad menar du förresten? menar du att Mattias är fulare än din aprilia, eller att hans motorcykel är det?

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
anja skrev:
menar du att Mattias är fulare än din aprilia, eller att hans motorcykel är det?

*garv*
Nej Mattias är inte fulare än min Aprilia, GAYigare i sitt turkosa skinställ möjligtvis, men inte fulare.

Föresten är min Aprilia egentligen inte ful, den är bara inte lika posör-aktig som vissa andra Aprilior :p

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
1: När är Sviestad
2: Om ingen seriös förare vill ta den av dig, så kan jag tänka mig att ta den, men eftersom jag beundrar Chrille, så vill jag först och främst att du ger platsen åt någon som plockar ut licensen. Själv skulle jag nog bara köra träning.
3: 500 spänn?

/Freppa

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S