Solid snake
Guest
Ja är det nån som bor i närheten som vill ut o köra lite?
Hade varit ganska kul o slippa köra själv.
Solid snake skrev:Ja är det nån som bor i närheten som vill ut o köra lite?
Lindahl skrev:äsch sluta klaga! vissa kan inte ge sig ut på vägarna förens, om en månad tidigast!
Lindahl skrev:äsch sluta klaga! vissa kan inte ge sig ut på vägarna förens, om en månad tidigast!
Solid snake skrev:Jag klagar inte på vädret iallafall, vi hade typ +17 idag.
Riktigt skönt måste jag säga, man kunde ju ha shorts på sig.
Ingen i skåne som vill då?
Då får man köra själv då
kom förbi kalmar så kan vi ut o åka!Solid snake skrev:Jag klagar inte på vädret iallafall, vi hade typ +17 idag.
Riktigt skönt måste jag säga, man kunde ju ha shorts på sig.
Ingen i skåne som vill då?
Då får man köra själv då
nicke skrev:ja körde ca 5mil idag, själv.. helt ok... ifförsig roligare med sällskap... ingen i områder runt Kalmar?!..
"sommartrippen"?,, verkar som intresset försvan nånstans... men jag ska iallfall rakt igenom sverige i sommar kalmar - ume, så jag ska iväg om någon vill me en sväng sen så är det bara att hojta till... skoj me mer folk i högen på vägarna!...Solid snake skrev:Det är ju långt som fan till kalmar, vi kan ju mötas på vägen.
Hur blev det med sommartrippen då?
Blev det inget mer med den?
Själv körde jag 6 mil idag, skönt att få lufta hojjen lite.
nicke skrev:"sommartrippen"?,, verkar som intresset försvan nånstans... men jag ska iallfall rakt igenom sverige i sommar kalmar - ume, så jag ska iväg om någon vill me en sväng sen så är det bara att hojta till... skoj me mer folk i högen på vägarna!...
jo de skulle vara skoj va?.. nä, de e en risk man få ta me 2-takt.. ähh... de ska väll hålla... ja få se om röven & ryggen överlever nu mot sommaren, isåfall så klarar dom upp till ume me (sittställningen är inte precis den bekvämaste) de löser sig nog...Solid snake skrev:Jag kan hänga med på skåne runt, vågar inte mer än så, tänk om den skär 70 mil hemifrån.
nicke skrev:jo de skulle vara skoj va?.. nä, de e en risk man få ta me 2-takt.. ähh... de ska väll hålla... ja få se om röven & ryggen överlever nu mot sommaren, isåfall så klarar dom upp till ume me (sittställningen är inte precis den bekvämaste) de löser sig nog...
Solid snake skrev:Hade varit ganska kul o slippa köra själv.
Sommartrippen ska bli av. "Inge tu tal om saken"Solid snake skrev:Det är ju långt som fan till kalmar, vi kan ju mötas på vägen.
Hur blev det med sommartrippen då?
Blev det inget mer med den?
Själv körde jag 6 mil idag, skönt att få lufta hojjen lite.
nicke skrev:jo de skulle vara skoj va?.. nä, de e en risk man få ta me 2-takt.. ähh... de ska väll hålla... ja få se om röven & ryggen överlever nu mot sommaren, isåfall så klarar dom upp till ume me (sittställningen är inte precis den bekvämaste) de löser sig nog...
Jag sitter redan i skolan och har fysikTherudeboy skrev:Gå till skolan och gör någon nytta iställer
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |