Nöjd med morgondagens F1 starting grid?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det är i alla fall jag! Schumi fick smisk och Trulli är allt ganska fräck med liten tofs och solglasögon... :D Renaultbilarna har verkligen überbra chassin, BAR-bilen har genomgått en grym förbättring till i år, McLaren är med för en gång skull (än så länge) och Schumi tog inget polerekord i dag! :tummenupp Otroligt kul att se varvet inifrån bilens kamera också. 300 ut ur en vanlig stadstunnel är helt otroligt.

1. Trulli - Renault
2. Button - BAR
3. Alonso - Renault
4. M.Schumacher - Ferrari
5. Räikkönen - McLaren
6. Barrichello - Ferrari

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Jo, den var väldigt överraskande.
Skall bli kul att se morgondagens rejs, den där banan är ju inte helt lätt att köra om på, så blir man upplåst kan man få ligga och slököra bra länge.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Synd att inte Alonso kunde hålla andra platsen så han kan köra och bromsa upp lite så trulli kan dra iväg. Ganska svårt att passera på Monaco banan. :tummenupp :hjälm

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Maxxi skrev:
Synd att inte Alonso kunde hålla andra platsen så han kan köra och bromsa upp lite så trulli kan dra iväg. Ganska svårt att passera på Monaco banan. :tummenupp :hjälm

Om han bromsar upp Button eller inte tycker jag är mindre viktigt. Det är ändå fedt som faen att faktiskt ligger före Schumacher och att han lär gör det även efter starten med tanke på hur startsnabb han brukar vara, vilket gör att han faktiskt kan bromsa upp Schumi! :yoparty

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Svingött att det är några som börjar tävla med Schumi på riktigt, hoppas att det håller sig bara. Kollade lite på kvalet, det är fan ingen nådig bana, Monaco. Satans täta böjar, o fort går det.

Imorgon är jag bakfull, skall bli gött att kolla..hahahaha, :tummenupp :fyllisar :hihi :rofl

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Macho Woman skrev:
Om han bromsar upp Button eller inte tycker jag är mindre viktigt. Det är ändå fedt som faen att faktiskt ligger före Schumacher och att han lär gör det även efter starten med tanke på hur startsnabb han brukar vara, vilket gör att han faktiskt kan bromsa upp Schumi! :yoparty

No shit sherlock,,,det var ju så jag menade att bromsa upp Schumi :)

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Öhhh,,, Är det inte just den här klanen som brukar skälla när Rubens bromsar upp alla backpackers så Schumi får sin välförtjänta lucka?

Skitkval imho

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
O Fan schmumi är inte i pole? då kanske det är värt att titta på eländet, viss risk för spänning verkar ju faktiskt finnas.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Monacos GP=Kalle Anka racing

Det är löjligt att ens kalla det racerbana, omkörningar är nästan omöjliga att utföra av egen kraft och racen blir bara pinsamma.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chris Ash skrev:
Monacos GP=Kalle Anka racing

Det är löjligt att ens kalla det racerbana, omkörningar är nästan omöjliga att utföra av egen kraft och racen blir bara pinsamma.

Stämmer, men det kommer bli kul eftersom det finns chans att Schumi inte vinner och för att man får se folk köra riktigt fort inne i en stad och det ur förarens perspektiv. Tycker jag, alltså.

Matin

Trivs på alla underlag...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Africa Twin -02
Monacos GP är normalt det tråkigaste lopp under hela året. Det bästa man kan säga om Monacos GP, är att man iaf vet om att det kommer bli 2h följa John. Normalt finns enda chansen för omkörning i samband med depå-besöken.

Nä, något race är det inte fråga om här!

Tycker de kan strycka Monacos GP ur Formel 1....

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
2016 Yamaha MT-07
möjligt.
Men det slår nog vilket annat "schumi barichello 30 sek. ledning och i bild hela loppet" race som helst :tungan

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Vaknade idag och slog på Tvn. Insåg ganska snart (efter att ha gnuggat mig i ögonen 12 gånger) att det var F1. Låg o slökollade lite innan jag vaknade. Fan!? Hur länge har jag sovit eg.? :va
Gick ut en fredagkväll och vaknar på söndagen? Verkade lite skumt. Så med halva sahara i halsen :död så drog jag mig upp ur sängen för att gå upp för den otroligt långa, kändes det som, trappan och kolla i Tv-tidningen (Klartänkta Heinz insåg inte att text-TV är till för sådana här situationer). :dummer
Blev ganska lättad när jag insåg att det bara var tidskval! Så jag gick ner o la mig igen.. :tomten

Bra kört av Trulli, otroligt att han lyckas få till en pole! Ska bli intressant o se hur det hela artar sig imorgon. Hoppas Schumacher inte vinner..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag hoppas Alonso kan ta det. Fast jag tänker inte titta på det. F1 är outsägligt trist. Starten och en del depåstopp kan man se men resten kan man gott vara utan, om inte Sato spränger en motor vill säga.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Den som kallar dagens kval tråkigt kan inte ha en susning om eller intresse för racing. Fantastiskt med alla superslow motion-bilder, otroligt att Sato undvek att snurra efter att ha tappat bilen under hård bromsning, Trulli visade vart skåpet skulle stå, Ralf är jävligt bra men har ju tyvärr bytt motor, Kimi tar i men det räcker inte riktigt, Jaguar och Toyota är besvikelser. Och så vidare och så vidare.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år