N-TRADE RACING blir Kawasaki-team !!!!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
För er som hänger med på vår racingsajt så är detta inget nytt, men vi ville bara informera om att superbiketeamet N-TRADE RACING blir ett renodlat Kawasaki-team till säsongen 2008 genom vår sponsor Moped & Motortjänst www.mopedochmotor.com
Mer info kan i givetvis hitta bland nyheterna på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing
Den sajten är alltid uppdaterad med senaste informationen och där kan ni självklart följa allt som händer i teamet inför racingsäsongen 2008.

Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Coolt! Risken för en kraftig förkylning finns ju nu när du kommer att blåsa förbi med "besten". :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Coolt! Risken för en kraftig förkylning finns ju nu när du kommer att blåsa förbi med "besten". :tummenupp
Njaa, riktigt så blir det nog inte Roger. Den som står för farten i teamet är Hasse. Min roll framöver blir att åka omkring sakta och bara försöka se snygg ut och se till att jag inte ramlar igen ;)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Bilder

För er som är sugna att kolla så är bilder på den nya svarta Kawasakin som Kenneth har beställt nu utlagda i vårt bildgalleri på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

Det är ca 20 bilder fördelat på två sidor.

Välj Album: "Diverse bilder" i vårt galleri.

Bifogat

• 1ZX10R-01.jpg
    1ZX10R-01.jpg
    93.7 KB · Visningar: 67
  • ZX10R-naked2.jpg
    ZX10R-naked2.jpg
    63.1 KB · Visningar: 71

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
För er som är sugna att kolla så är bilder på den nya svarta Kawasakin som Kenneth har beställt nu utlagda i vårt bildgalleri på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

Det är ca 20 bilder fördelat på två sidor.

Välj Album: "Diverse bilder" i vårt galleri.

Kommer bli kanon kenneth..
Tänk när du kommer att drar på gasen och det blir brunränder i kallingarna. Det kallas Kawasaki power :D

Skämt och sido, tror den hojjen passar dig perfekt. Ruskigt snygg blir den också.

Lycka till :tummenupp .

www.mopedochmotor.com

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Mhä sviker du honda ;)
Kul att ni utvecklas och går framåt :)
Hoppas de går bra med nya hojen också :)

:pannkyss

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Kommer bli kanon kenneth..
Tänk när du kommer att drar på gasen och det blir brunränder i kallingarna. Det kallas Kawasaki power :D

Skämt och sido, tror den hojjen passar dig perfekt. Ruskigt snygg blir den också.

Lycka till :tummenupp .

www.mopedochmotor.com
Hasse har tyckt att jag blivit så långt efter honom när jag har åkt omkring på Honda så jag blev tvungen att köpa Kawasaki jag också :)

Mhä sviker du honda ;)
Kul att ni utvecklas och går framåt :)
Hoppas de går bra med nya hojen också :)

:pannkyss
Så ledsen behöver du inte vara. Min gathoj är ju fortfarande en Honda :)
Tänkte att jag skulle prova något nytt och köra ett annat märke i racingen nästa år och Kawasaki är ju också ett märke som vår favoritleverantör Moped & Motortjänst säljer så det passade ju perfekt :tummenupp

Last edited:

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
äntligen har du blivit man nog att köra kawa:tummenupp
hehe

nya zx10r kommer nog att passa dig kanon.
hoppas att de blir lika snygg lack som förra året:yoparty

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
äntligen har du blivit man nog att köra kawa:tummenupp
hehe

nya zx10r kommer nog att passa dig kanon.
hoppas att de blir lika snygg lack som förra året:yoparty

Tjena.
Ja Kawwa hoppas jag blir kungligt att köra. Kan man inte göra något åt föraren så får man jobba med materialet :) Därför provar jag nåt nytt och Hasse är mycket nöjd med sin Kawwa så varför inte.

Gällande lacken så är målet att få till en bra deal med Linda på www.flickan.com så att lacken blir grym även nästa år. Har ju alltid tävlat med motivlack och det hoppas jag fortsätter. Håll tummarna.
Hon håller förresten på att bygga en egen stor fin lackbox ute i Årskogen där hon bor. Riktigt nice blir det nog :tummenupp

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Tjena.
Ja Kawwa hoppas jag blir kungligt att köra. Kan man inte göra något åt föraren så får man jobba med materialet :) Därför provar jag nåt nytt och Hasse är mycket nöjd med sin Kawwa så varför inte.

Gällande lacken så är målet att få till en bra deal med Linda på www.flickan.com så att lacken blir grym även nästa år. Har ju alltid tävlat med motivlack och det hoppas jag fortsätter. Håll tummarna.
Hon håller förresten på att bygga en egen stor fin lackbox ute i Årskogen där hon bor. Riktigt nice blir det nog :tummenupp

låter kanon de :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
När man ser bilderna från testerna av nya Kawwan så får man faan abstinens... :) :) Vårt bildgalleri är även uppdaterat med fler racebilder mm för de som är intresserade.

Bifogat

• 1-1.jpg
    1-1.jpg
    117 KB · Visningar: 54
  • SatDayTest007.jpg
    SatDayTest007.jpg
    112.7 KB · Visningar: 50
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...