Naken Sugababe

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Ni kommer inte tro att det här är sant men det är det. Det är knappt att jag gör det men jag kommer somna gott inatt med ett leende.

Jag jobbar på Clarion Hotel i baren och eftersom det är NRJ-gala ikväll så bor det lite kändisar här bla Sugababes. Påsöndagar är vialltid lite ont om personal så vi i baren får springa på Roomservice ibland om vi har tid. Ikväll är jag lycklig att jag gjorde det.

Gick upp med en roomservice till den lilla mörkhåriga tjejen i Sugababes, hon med piercingen i överläppen om ni vet. Hon tar lite tidpå sig att öppna men det visar sig att det berodde på att honstog i duschen så hon öppnar i bara handduken. Kliver in och lämnar brickan på ett bord. Då händer drömscenariot. HON TAPPAR HANDDUKEN!!! Helt sant!
Gentleman som man är tittar man bara lite snabbt innan man snabbt lämnar rummet. DAMN!!!

Jag är lycklig :tummenupp

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
StAnger skrev:
Ni kommer inte tro att det här är sant men det är det. Det är knappt att jag gör det men jag kommer somna gott inatt med ett leende.

Jag jobbar på Clarion Hotel i baren och eftersom det är NRJ-gala ikväll så bor det lite kändisar här bla Sugababes. Påsöndagar är vialltid lite ont om personal så vi i baren får springa på Roomservice ibland om vi har tid. Ikväll är jag lycklig att jag gjorde det.

Gick upp med en roomservice till den lilla mörkhåriga tjejen i Sugababes, hon med piercingen i överläppen om ni vet. Hon tar lite tidpå sig att öppna men det visar sig att det berodde på att honstog i duschen så hon öppnar i bara handduken. Kliver in och lämnar brickan på ett bord. Då händer drömscenariot. HON TAPPAR HANDDUKEN!!! Helt sant!
Gentleman som man är tittar man bara lite snabbt innan man snabbt lämnar rummet. DAMN!!!

Jag är lycklig :tummenupp

Grymt, men

Etit: Varför syns inte bilden?

Bifogat

• worthless.gif
    worthless.gif
    41.6 KB · Visningar: 640

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
attans att du glömde ta med den lilla spiondigitalkameran då! :tuttar :tuttar :tuttar

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
soppatorsken skrev:
Nå, var hon rakad?

Han inte se muffen men lökarna var riktigt vackra. Gentleman som man är tittade man ju inte för länge...bara liiiiiiiiite.

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fuling
Hm...hon ringer roomservice, öppnar i bara handduken och tappar den sedan framför dig. Och du går därifrån. Känns som du inte fattade vinken. :va :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Hon "tappar" handduken och du kutar därifrån som en skållad råtta? Säker på att du inte gjorde världens misstag och missade en "invit" istället? Sug på den du! :tungan

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Grattis :)

Men varför bli så rädd. Du skulle ha plockat upp handduken åt henne.

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
en deformerad skrothög
Ja, ett sådant misstag får man ju inte bara göra. Man kan ju inte vara rädd för en naken tjej och springa och gömma sig... finns mycket farligare saker i denna värld... :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln