Toben
Ny medlem
Hur kommer det sej att flera NEC team Körde i REC serien. E det inte lite osportsligt ?
Ligga och ta poäng för andra
Ligga och ta poäng för andra
ja det vet jag men det e va ju NEC team som anmälde sej i REC serien i Falkenberg
Det var inga NEC team som körde REC. Men det verkade som alla wildcard team hamnade i REC.
Var Demoto ett Wildcard Rec team? el Ord NEC?
Men e Demotos förare rokkies....Ho ho ho
Absolut...ber om ursäkt...
Wildcard. Det var det första dom körde i år.
Jag vill bara säga att Demoto anmälde sig inte till REC. Vi skickade en anmälan till tävlingen o trodde vi skulle åka NEC. Men blev under dagen varse om att alla wildcard team var anmälda i REC.
Så vi anmälde oss inte till REC för att ta pokal eller poäng av någon. Så om någon vill ha min pokal så är det bara att säga till.
Om du lyckas ta den från min 3,5 åriga son.
Demoto racing
Låter som vissa i NEC är rädda för att förlora poäng till team som inte har med mästerskapet att göra.Jag vill bara säga att Demoto anmälde sig inte till REC. Vi skickade en anmälan till tävlingen o trodde vi skulle åka NEC. Men blev under dagen varse om att alla wildcard team var anmälda i REC.
Så vi anmälde oss inte till REC för att ta pokal eller poäng av någon. Så om någon vill ha min pokal så är det bara att säga till.
Om du lyckas ta den från min 3,5 åriga son.
Demoto racing
Låter som vissa i NEC är rädda för att förlora poäng till team som inte har med mästerskapet att göra.
1.6.4 Wild Card *
Team kan ansöka om wild card för enskild deltävling i NEC.
Ansökan görs skriftligen till ERF:s Koordinator. Ansökan och skall vara ERF:s koordinator tillhanda 20 dagar företävling. Anmälan anses inte giltig fören serieavgift och startavgift erlagts.
Eller har reglerna skrivits om sedan 2008?
Nej det klart, ganska klantigt påstående av mig faktiskt.. Ber om ursäkt för det.Men vad sjutton har teamen med den saken att göra? INGEN i NEC har med placeringen av wild card att göra!
Nej det klart, ganska klantigt påstående av mig faktiskt.. Ber om ursäkt för det.
Men frågan kvarstår.
Hur hamnar ett team i REC, när de kom tvåa på Mantorp ifjol i NEC??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|