Mikael Cagiva skrev:MORD!!!
Det är ju sådant man skojar om i tron att det aldrig kommer att hända.
Jag lider faktiskt med dig.
Huck skrev:Ajfan låter inte alls kul =/
Men hoppas han hade körkort för annars tycker ja nästan att du får skylla dig själv.
Man lånar inte ut hojen till nån som inte har körkort!
Miss_Orchidee skrev:olyckor kan ju hända även om man har körkort, men jag håller med dig, lånade han ut hojen till någon som inte har körkort så får han faktiskt skylla sig själv...
du kan få köpa min förövrigt...lillbruden ska ha en större mc nu...
Mr_Malossi skrev:ja det hade han... men växlelåda är tydligen inte hans grej!!!.. det var så här..han tjatade som fan att få testa hojen... och snäll som jag e... låter jag han göra det.... säger åt honom att ta det lugnt.. men tar han det lugnt? nej han tokvarvar ur alla växlar och ca 30 meter från ett staket börjar han bromsa.... men klart som fan att det är försent om han ligger i 120.. :kocko och så var det grus och självklart vurpar han ingen procent otur... 100% klantighet och ovårdslöst... Hojen klarade sig tyvärr inte så bra... vänster framkåpa fick ett hål... frontkåpan e väldigt repig.. avgasröret är repigt.. växelpinnen gick av.... och framblinkern blev repig... och min själv blev repig //Dennis
Huck skrev:Ajj på så vis.
Mja han verkade inte ha alla kameler i kanoten direkt.
Hur löser ni det nu? hur blir det med försäkring?
Lycka till
Fluxir skrev:vadå NI löser, den som kör e ALLTID skyldig att betala ALLA omkostnader.
PollySmurf skrev:Sånt pläderar man för testföraren klart och tydligt INNAN man lånar ut hojen. På det viset slipper man problem vid händelser liknande denna...
Fluxir skrev:precis...
föresten så borde han som klota inte ha kort verkar det som, har han fått det i ett flingpaket?
Solid snake skrev:Precis, man kör upp med växlar.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |