Fan...Ja klarade inte min uppkörning idag.Jag klarade manöverprovet men kuggade i trafiken. Det jag kuggade på var min plasering i rondeller och korsningar, annars var allt bra. Men men..Det är bara att försöka en gång till!!!!!
Tiny Tiny skrev:Fan...Ja klarade inte min uppkörning idag.Jag klarade manöverprovet men kuggade i trafiken. Det jag kuggade på var min plasering i rondeller och korsningar, annars var allt bra. Men men..Det är bara att försöka en gång till!!!!!
Tiny Tiny skrev:Fan...Ja klarade inte min uppkörning idag.Jag klarade manöverprovet men kuggade i trafiken. Det jag kuggade på var min plasering i rondeller och korsningar, annars var allt bra. Men men..Det är bara att försöka en gång till!!!!!
jonas47 skrev:jag kuggade på att jag inte visa att jag använde bakbromsen det du.
skulle man få tag på gubben som jag körde me så skulle jag ........ ja ni förstår!!
Fick ny tid igår 6/8 inte så lång väntan
Tiny Tiny skrev:ja ska för mycket i rondellen. Och i korsningarna kom jag för långt ut i svängarna...Grattis till er som klarade det!!!
*Har ny tid 11/9* Då ska ja ta det!!
KawaF3771 skrev:Alltså blir ni kuggade direkt ni gör fel eller? Jag gjorde fel vid 2-3 korsningar då jag råkade väja för dom som hade triangel och så väjde jag i onödan för vänsterkommande då jag var osäker på att dom hade sätt mig... Men han sa att det var helt klart godkänt...
Tiny Tiny skrev:Japp..Jag kör upp som privatist..Dom brukar vara hårdare mot privatister har jag hört. D e bara 25% av privatisterna som klarar sig..D e ganska konstigt..
berggren_martin skrev:I Sverige ska det inte ha någon betydelse om man kör upp "privat" eller för körskola. Även om jag gått på körskola från och till ett par gånger, så har jag beställt mina egna uppkörningar. Körskolorna är ju lite sega eftersom de vill tjäna så mkt pengar som möjligt precis som alla andra marknadsdrivna småföretagare (= många lektioner = sen uppkörning).
Vastrix skrev:Säger bara en sak FINLAND!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |