Men av vilken anledning gör dom det då tror du?heNkOne skrev:njah, tvivlar på d.. men ja kan garantera att folk vänder på huvvet om de åker förbi en hojj i mörkret mé en massa neon som lyser..
Va å besiktiga Lastbilen så jag tog chansen å pratade med besiktnings gubben... hehe.. Han pluggar lag boken varje natt innan han går och sover.. så han borde ha rätt.... iallafall här har ni de.... säger bara som så synd om er som har RÖTT som mig....
Röda/Oranga = Får bara synas bak (med och utan ljuskällan)
gul/Vita/Blåa/Lila = Får synas fram (utan ljuskällan) Sidorna (med och utan ljuskällan) Men absolut inte bak (Gult kan vara ett undantag)
grönt/rosa/m.fl = får synas men utan ljuskällan.....
glömde ju säga de....
att olika poliser har olika uppfattning om detta så man kör med egen risk som jag har sakt tidigare..... men här har ni hur de ä när ni kör in på bilprovningen..
Nisse Järnet skrev:Går de fortare med neon??
20SK skrev:Nej, du var tvungen o göra ett sådant inlägg va ?
Felet med sporthoj e att folk som inte har annat än skit o kasta på folk skall lägga sig i allt o inget bara för o synas. Är man inte intresserad av något som behandlas under en topic behöver man inte svara ditt moppefucko
Tycker det har varigt en skrämande snäll tråd!! det är fakta att 95% här tycker att neon är bögigt och äkligt!!!20SK skrev:Nej, du var tvungen o göra ett sådant inlägg va ?
Felet med sporthoj e att folk som inte har annat än skit o kasta på folk skall lägga sig i allt o inget bara för o synas. Är man inte intresserad av något som behandlas under en topic behöver man inte svara ditt moppefucko
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |