nomolas skrev:Nu är det jul här i vårt hus tralalalalalalaa!
Neon är för Julgranar och porrlokaler!
Tzr91 skrev:Tja! Jag funderar på att köpa neon till min hoj. Va tycker ni om neon? Tycker ni d e snyggt? Vilken färg e snyggast? //Chrille
Tzr91 skrev:Tja! Jag funderar på att köpa neon till min hoj. Va tycker ni om neon? Tycker ni d e snyggt? Vilken färg e snyggast? //Chrille
Miss_Orchidee skrev:Åhjo....hon är gammal och bimbo.... bimbo kan inte vara annat än fula i längden som nån sa......
Solid snake skrev:Hörs som nån e avis på Lena.
Solid snake skrev:Hörs som nån e avis på Lena.
Hon ser bra ut för sin ålder, mer säger jag inte.
Miss_Orchidee skrev:hade inte velat se ut som henne, och att dömma av hennes nya låt kan jag inte annat än konstatera att hon är lite väl bimbo och självgod. mitt konstaterande kan vara felaktigt, men så är min åsikt iallafall.
visst för sin ålder ser hon bra ut, men jag har sett fan så mycket snyggare
Miss_Orchidee skrev:hade inte velat se ut som henne, och att dömma av hennes nya låt kan jag inte annat än konstatera att hon är lite väl bimbo och självgod. mitt konstaterande kan vara felaktigt, men så är min åsikt iallafall.
visst för sin ålder ser hon bra ut, men jag har sett fan så mycket snyggare
jodå några har hon skrivit själv....och om hon inte skrivit den hör själv...då slår ja mig i backen på att jorden är fyrkantig och målnen av sockervadd....Solid snake skrev:Nu lyssnar ju jag inte direkt på "pop" eller vad ni kallar det MEN Lena skriver väl inte sina låtar själv?
Hon blir väl mer eller mindre tvingad att sjunga dom?
Eller har jag helt fel nu?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |