New guy!

Big Tyrone

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2011
Hoj
z750
Tjena!

Nybliven MC-åkare och även ny här på SH!
Tog kortet 6 juli nu i år och köpte hojj för ett par veckor sedan,
de blev en Kawasaki z750 ! :D

Ha det fint!

/Niklas

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Inte en dålig första hoj där inte, en av mina "måste köpa" hojar faktiskt men arbetslös och 19 år som man är så går det inte ihop sig! Kör "försiktigt", alltså håll dig på vägen och va rädd om fotgängare och hojen OCH DIG SJÄLV :D

Big Tyrone

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2011
Hoj
z750
Inte en dålig första hoj där inte, en av mina "måste köpa" hojar faktiskt men arbetslös och 19 år som man är så går det inte ihop sig! Kör "försiktigt", alltså håll dig på vägen och va rädd om fotgängare och hojen OCH DIG SJÄLV :D

Tack tack! :)
Inte kul o vara arbetslös, har själv varit det innan jag fick mitt nuvarande jobb :/

Welcome, och grattis.

Tackar! :yoparty

Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Välkommen! Men jag har en fråga: Varför vänta så länge på att köpa hoj? Åkt på annat? Själv var jag hojkåt som sjutton när jag tog kortet 21/6 och fick inte köpa nån hoj förrän nästan 3 veckor senare och då var jag närmre döden än aldrig tidigare.
Välkommen som sagt var!
/Milla

Big Tyrone

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2011
Hoj
z750
Välkommen! Men jag har en fråga: Varför vänta så länge på att köpa hoj? Åkt på annat? Själv var jag hojkåt som sjutton när jag tog kortet 21/6 och fick inte köpa nån hoj förrän nästan 3 veckor senare och då var jag närmre döden än aldrig tidigare.
Välkommen som sagt var!
/Milla

Tack! :)
Jobbade väldigt mycket övertid under juli och augusti månad, därför sparade jag ihop de sista och köpte lite senare istället för att hasta iväg och köpa hojj direkt efter jag fått mitt kort, hade knappt någon tid över att köra på under den tiden ändå. Trots att det kliade i fingrarna att få köra fick jag vänta lite!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping