NI med 954 fajerblade!!! se hit

Fire Power

Screw u hippie!
Gick med
20 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati monster S4R
Tänkte sälja 929 o byta upp mig till en 954. Satt först o planerade diverse styling på 929 men efter en snabb budget genomgång så såg jag att det kanske var dags o hitta nått nytt. En 954 var ju det första som kom på tanke men helt övertygad e jag inte, så ni som har eller varit i kontakt med en övertyga mig om varför jag ska köpa en. e det någon som har prestanda uppgifter o vikt o dylikt? Vilka färger finns den i har hittat blå, röd,gul o vit, blå tyckte jag var fetast men vilken e vanligast?
 

Zephro

gult é inte fult....
Gick med
28 Feb 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Blade 929:a
Fire Power skrev:
Tänkte sälja 929 o byta upp mig till en 954. Satt först o planerade diverse styling på 929 men efter en snabb budget genomgång så såg jag att det kanske var dags o hitta nått nytt. En 954 var ju det första som kom på tanke men helt övertygad e jag inte, så ni som har eller varit i kontakt med en övertyga mig om varför jag ska köpa en. e det någon som har prestanda uppgifter o vikt o dylikt? Vilka färger finns den i har hittat blå, röd,gul o vit, blå tyckte jag var fetast men vilken e vanligast?


Den här é klart grymmast...... :yoparty
 

Bifogat

  • 2003_1.jpg
    2003_1.jpg
    128.3 KB · Visningar: 205

-dB

Avatar av Per Liljeqvist
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Skåne
Hoj
r6 -06
Fire Power skrev:
Tänkte sälja 929 o byta upp mig till en 954. Satt först o planerade diverse styling på 929 men efter en snabb budget genomgång så såg jag att det kanske var dags o hitta nått nytt. En 954 var ju det första som kom på tanke men helt övertygad e jag inte, så ni som har eller varit i kontakt med en övertyga mig om varför jag ska köpa en. e det någon som har prestanda uppgifter o vikt o dylikt? Vilka färger finns den i har hittat blå, röd,gul o vit, blå tyckte jag var fetast men vilken e vanligast?

jag har svårt att tro att det är någon större skillnad förutom utseendemässigt. men jag har aldrig provkört en 929 så jag vet ju inte.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Fire Power skrev:
Tänkte sälja 929 o byta upp mig till en 954. Satt först o planerade diverse styling på 929 men efter en snabb budget genomgång så såg jag att det kanske var dags o hitta nått nytt. En 954 var ju det första som kom på tanke men helt övertygad e jag inte, så ni som har eller varit i kontakt med en övertyga mig om varför jag ska köpa en. e det någon som har prestanda uppgifter o vikt o dylikt? Vilka färger finns den i har hittat blå, röd,gul o vit, blå tyckte jag var fetast men vilken e vanligast?
Röd/svart är vanligast...

Du hittar nog ganska mycket fakta om den i min annons...
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=26611
 
Last edited:

BYAKIN

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Örebro
Hoj
Honda XR650R Dallara
Insprutningen blev förbättrad till 954:an, någon pålle x-tra i motorn och en rejäl översyn på designen.

Bra eller anus?

Jag diggar min 954 iaf.
 

Fire Power

Screw u hippie!
Gick med
20 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati monster S4R
Ja det e ju det med utseendet. Den e snyggare, ser mer ut som en racer än 929 :yoparty . Någon som e sugen på en 929 så e det bara att hojta till för jag ska uppgradera :fyllisar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top