Biltmore
Blood Group: Red
- Gick med
- 9 Aug 2004
Nu har jag varit sjuk i 2 veckor, för en vecka sedan gick jag till husläkaren som tog blodprov & skrev ut bredspectra-penecilin samt någon hostmedecin som man inte bör köra bil efter intag.
10 dagar ska jag knapra dessa, har 3 dagar kvar nu.
Jag blir inte bättre, snarare tvärtom, konditionen är HELT borta, vi snackar andfådd av att svara på tilltal just nu....
Nätterna har jag febertoppar & kallsvettas otroliga mängder, fryser konstant....Lägg till detta en hosta som kommer direkt från helvetet & suger energi ur mig.
Ska tillbaka till husläkaren imorgon, jag anar att lungröntgen står på schemat.
Man blir ju lite orolig av detta då jag aldrig haft lunginflamation tidigare, ni som haft detta, hur lång tid innan ni blev bra? vilka risker finns?, ja jag vet att man kan dö av det....
Önskar inte min värsta fiende detta, helt genomvidrigt.
Som lök på laxen satte sig något i öronen också, så jag hör ca 50% av normalt + konstant sus....
10 dagar ska jag knapra dessa, har 3 dagar kvar nu.
Jag blir inte bättre, snarare tvärtom, konditionen är HELT borta, vi snackar andfådd av att svara på tilltal just nu....
Nätterna har jag febertoppar & kallsvettas otroliga mängder, fryser konstant....Lägg till detta en hosta som kommer direkt från helvetet & suger energi ur mig.
Ska tillbaka till husläkaren imorgon, jag anar att lungröntgen står på schemat.
Man blir ju lite orolig av detta då jag aldrig haft lunginflamation tidigare, ni som haft detta, hur lång tid innan ni blev bra? vilka risker finns?, ja jag vet att man kan dö av det....

Önskar inte min värsta fiende detta, helt genomvidrigt.
Som lök på laxen satte sig något i öronen också, så jag hör ca 50% av normalt + konstant sus....