Ni som har NSR hur är era styrlager..?

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
var i väg och skulle besikta hojen idag men den blev underkäns pga av styrlagrena trodde att dom var som dom skulle men tydligen inte enligt han..

De som var felet med dom är att när däcket är i mitten så är de som ett hack lixom och de skulle tydligen inte vara där, jag har ju känt de själv men de känns som att de ska vara där lagrena går hur fint som helst och inga glapp men när man vrider på styret och däcket nästan är i mitten känns de som den vill åka till mitten av sig själv lixom känns som de ska vara så...

Är era styrlager också så? Eller har han rätt när han säger att de inte ska vara så?:va

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
kan kolla up detdär till imorgon, vad jag kan komma ihåg nu så är det inget jag märkt något av. men kollarupp det tills imorgon. :tummenupp

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
kan kolla up detdär till imorgon, vad jag kan komma ihåg nu så är det inget jag märkt något av. men kollarupp det tills imorgon. :tummenupp

Okok aa skulle va skit sjyst om du kunde göra de! De är ju inget man märker när man kör eller rullar hojen utan de bara om man har den på centralstödet så framhjulet är i luften så svänger man lite lätt..

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
Hejsan, har kollat up detdär idag, och jag kunde inte känna något sådannt som du beskriver :S

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
Det ska inte vara några hack när du vrider styret styrlagret är slut om det är så.

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Joo ja vet de brukar hacka lite när de slut eller om man dragit åt de som fan. Men nu har jag fixat de de räckte med att släppa lite på de men ska ta i sär de å smörja skiten sen...
Men de som va så konstigt va att de vara bara ett litet hack när däcket va i mitten annars brukar de hacka flera gånger.. men men nu känns de bra iaf!

Tack förhjälpen ska ni ha!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...