Ni som kört upp i Ö-vik!

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
Har uppkörning klockan 8.45 imorgon och undrar om det är möjligt att fara och smygträna lite i Gideå ikväll då jag är framme i Övik eller är det strikt förbjudet? I övrigt kan ni väl berätta lite allmänt om hur eran uppkörning i Örnsköldsvik var och vad man ska tänka extra på?
Tack på förhand :yoparty

Texas

Somnadsbudsbetend'e
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Nightrod-08
Tror inte man kan fara dit hur som helst å köra....
Det är väl inne på flygfältet nu också.

mikaelmats

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2004
Hoj
Honda SuperBlackbird
Jag körde upp på gideå med Jan Kassman . det han var hårdast på vår uppkörning var enligt mig inbromsningen! det regnade dessutom då jag körde upp så det var små svårt att inte låsa hjulen. Annars var det inget speciellt.

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
mikaelmats skrev:
2333832 Jag körde upp på gideå med Jan Kassman . det han var hårdast på vår uppkörning var enligt mig inbromsningen! det regnade dessutom då jag körde upp så det var små svårt att inte låsa hjulen. Annars var det inget speciellt.

Körde upp idag, kom inte ihåg vad han hette men det kanske var han. Iaf så klarade jag manöverbanorna ganska bra och i trafiken tyckte jag att jag skötte mig lika bra, sen när jag kommer tillbaks så får jag höra att jag placerat mig fel i nån rondell och glömt kika över axeln då det var fem minuter kvar = ett par tusen bortslängda kronor (uppkörning,mat, chevan drar bränsle)
Det tyckte jag var hemskt onödigt och blev ganska så upprörd. Han kunde ju bara sagt "ändra på det här tills nästa gång du kör" och godkänt mig. Speciellt när VV:s väntetider är så långa så att paris hilton hinner få hängpattar och uppkörningen kostar mer än vad hojen är värd. Surt som fan, blir väl ingen hoj i sommar då, tack VV!

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
AndreasNo skrev:
2335794 jag lider me dig...ut o kör ändå, du kan ju köra nu förutom att du inte vet hur du kollar över axeln :p :rolleyes:

Med alla moraltanter och översittare i det här landet..jovisst.
Men seriöst, vad hade det gjort för skillnad om han hade sagt att jag fick kortet? Jag fattar ingenting, hur tänker gubben. Jag kommer ju ändå inte öva nåt mer eftersom att jag klarade uppkörningen förutom nån liten grej som jag hade tagit hänsyn till i fortsättningen bara han sagt till.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha