uzibabe
Ny medlem
- Gick med
- 3 Nov 2003
vad gick kalaset lös på? Hur stort var badrummet? Vill gärna veta ungefär hur mkt det gått lös på för er som satt golvvärme, klinkers och kakel.
//Suss
//Suss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:2684159Den där plasten på toalocket är ingen hygienprodukt utan ett transportskydd som ska avlägsnas innan brukstagande. Sen skulle du tjöpt ett större skåp så att damsugaren rymmdes. Eller så kan du ha den på nått annat ställe i lägenheten, under sängen till exempel![]()
duckie skrev:2684224Eller varför inte uppkörd långt upp i din anusgång?
uzibabe skrev:2684022vad gick kalaset lös på? Hur stort var badrummet? Vill gärna veta ungefär hur mkt det gått lös på för er som satt golvvärme, klinkers och kakel.
//Suss
Dee_cati skrev:2684705Jag har byggt 3st exakt likadana badrum på 4kvm och kunderna ville alla ha lite olika inredning. Men i det stora hela så var materielkostnaden ca 20k för det billigaste och ca 32k för det dyraste.
Då är ALLT inräknat; gipsskivor, tak, lampor, möbler, kakel/klinker etc. Rummen var helt utblåsta och allt gjordes från scratch. Kostnaden för själva badrummen totalt låg mellan 52k och 60k med arbete inräknat.
Du tjänar en hel del på att handla från Silvan, Bauhaus och K-rauta och jämför gärna priserna. Speciellt golvvärmen kan skilja en hel del.
uzibabe skrev:2684727Tack för svaret. Tyvärr har vi 10 mil till Bauhaus och K-rauta har vi 4 mil till men det brann ner och byggs inte upp förrän till sommaren
Får man fråga vad du tagit för att fixa badrummen? Vore bra att ha lite riktlinje när man börjar höra sig för. Jag kan ju se dock på siffrorna du lagt upp att arbetet ligger på ca 20-30 är det då vitt eller svart?
/S
UrbanTiger skrev:2684747De går inte för där har jag redan en mikrovågsugn![]()
uzibabe skrev:2684022vad gick kalaset lös på? Hur stort var badrummet? Vill gärna veta ungefär hur mkt det gått lös på för er som satt golvvärme, klinkers och kakel.
//Suss
Willmar skrev:2685370Eftersom jag ej har koll på detta området![]()
Vad får man göra själv i badrummet? elen vet jag att man ej får göra. (jobbade lite inom det förr)
Är det bara kakel/ klinkers som gäller nu?
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning