Nicasilerbjudande

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Nu när vi är så många tvåtaktsfarare här..
Så har jag iaf lyckats rodda tag på ett nikasilpris på 15-1600kr per cylinder, svetsning c:a 300 extra. För er med sprickor i bommar osv.
Nu har jag inte exakt koll på kvaliteten ännu, men löftet är att om något är dåligt är det bara att skicka tillbaka, d.v.s den här firman tar fighten med nicasilbolaget om det är skit de gör, vilket ett annat känt företag här i stockholm inte gör.
Ovanstående är ink frakt och moms(diffen ovan består i fraktkostnad och valutakurser).
Jag brukar vanligtvis använda mig av Chris Jensen, men det här verkar ganska lovande, så jag kommer skicka med 2st cylindrar på måndag, vill någon hamna i samma paket och spara några kronor är det bara att hojta till.
Portkanter, bom osv, ska vara putsade, så det bara ska vara att sätta på cylindern och köra iväg.

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
oFFkeFF skrev:
Nu när vi är så många tvåtaktsfarare här..
Så har jag iaf lyckats rodda tag på ett nikasilpris på 15-1600kr per cylinder, svetsning c:a 300 extra. För er med sprickor i bommar osv.
Nu har jag inte exakt koll på kvaliteten ännu, men löftet är att om något är dåligt är det bara att skicka tillbaka, d.v.s den här firman tar fighten med nicasilbolaget om det är skit de gör, vilket ett annat känt företag här i stockholm inte gör.
Ovanstående är ink frakt och moms(diffen ovan består i fraktkostnad och valutakurser).
Jag brukar vanligtvis använda mig av Chris Jensen, men det här verkar ganska lovande, så jag kommer skicka med 2st cylindrar på måndag, vill någon hamna i samma paket och spara några kronor är det bara att hojta till.
Portkanter, bom osv, ska vara putsade, så det bara ska vara att sätta på cylindern och köra iväg.

England misstänker jag? Betalar själv 1300 spänn + frakt.
Företag?

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...