Nintendo Wii?

Rille.

Wohooo
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Ducati ST4s -03
piratebay.org eller dc++ om jag varit omoralisk. Men jag köper alla mina spel o gör backuper av dom istället :D

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Prata inte om spelet... Har sån jälva träningsvärk eller nåt i armen... Helt förstörd idag!

zev

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
gammal
Wii inköp

Någon som har koll på var man, i stockholm, kan inhandla en färdigchippat konsol.

Har googlat lite och enda stället som känns någorlunda seriöst är psxcare.com, verkar lite dyra men det fungerar väl när det inte finns så många konkurrenter. Någon som har handlat där och känner att ni kan rekommendera dem eller har någon annan butik att föreslå?

Dufva

Guest
Torrentleech.org har grymt mycket Wii-spel har jag sett.
Finns ju även wiitorrents.

Rille.

Wohooo
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Ducati ST4s -03
Någon som har koll på var man, i stockholm, kan inhandla en färdigchippat konsol.

Har googlat lite och enda stället som känns någorlunda seriöst är psxcare.com, verkar lite dyra men det fungerar väl när det inte finns så många konkurrenter. Någon som har handlat där och känner att ni kan rekommendera dem eller har någon annan butik att föreslå?

psxcare är OK, som sagt lite dyrare om man jämför med att köpa det av någon hemma pulare, men det blir också bra gjort istället.

Dom har desutom ett rätt bra support forum på sin hemsida.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
hijackar tråden lite:

har haft lite tankar och funderingar på att införskaffa en Wii till mig och flickvännen - vi är både mer in på att ha roliga spel med inriktning på spelglädje/spelkänsla, grafiken känns inte så viktigt, och priset är ju helt klart en fördel dessutom för Wii

MEN!... finns det några vettiga spel till konsolen? (jag har inte testat konsolen, men känner mig redan helt sålt på dess sport-spel hehe)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
ehmm.. ska jag ta detta som att det inte finns ett enda (vettigt) spel till Wii? :(
(det jag eftefrågar är kommentarer från folk med erfarenhet av Wii och dess spel, en lista på titlar kan jag söka upp själv)

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Nu har jag bara provat Wii sports, och det är kul första femton men sedan vet du precis hur man ska göra för att få 10 strikes i rad. Utmaningen fortsätter inte efter inlärningen liksom. Sedan är väl Zelda grymt bra vad jag har förstått, men om du letar efter spel med mycket känsla spelar nog inte konsolen den avgörande rollen...

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
apropå support från psxcare så kan ni ju prata med psxcare här på forumet, ser ni sambandet?

Rille.

Wohooo
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Ducati ST4s -03
ehmm.. ska jag ta detta som att det inte finns ett enda (vettigt) spel till Wii? :(
(det jag eftefrågar är kommentarer från folk med erfarenhet av Wii och dess spel, en lista på titlar kan jag söka upp själv)

Finns massor med roliga tittlar, t.ex Rayman Raving Rabbids, Super Paper Mario, Zelda...man blir förvånad hur kul det faktistk kan va att spela tv-spel med Wii, jag vill slå ett extra slag för Rayman Raving Rabbids, grymt kul, speciellt i sälskap med andra!!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati