Noll vision - i praktiken

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag kan meddela alla sörlänningar att ni kan sova lugnt, för på internet står det att Trafikvärket har gått upp i stabsläge på grund av snöfallet.

Oklart vad detta betyder, men han Bengt Olsson lär ju stå redo att skorra fram lite floskler om att ”det ska dom ta med sig” när något har gått åt helvete och hon Maria Kraffft är nog lika redo att skylla allt på hastigheten. Han pajasen med italienskt namn lär väl ringa i alla fall någon, så att pressen kan kolla hans telefonlogg och inse att han jobbar hårt, minsann.
Om det är Matteo Rizzi du menar som "pajasen" så kan jag nämna att det är en riktigt vass kille. Han jobbade på VTI förut som forskare och har doktorerat i bland annat ABS-system. Förutom att han är supertrevlig så är han väldigt kunnig och rolig att jobba med. Inbiten hojåkare också. Just saying :)

Vi gjorde ett ABS test för några år sedan som han ledde, blev en riktigt bra artikel och vi lärde oss mycket om ABS-systemen. Ni kan läsa det här:

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag kan meddela alla sörlänningar att ni kan sova lugnt, för på internet står det att Trafikvärket har gått upp i stabsläge på grund av snöfallet.

Oklart vad detta betyder, men han Bengt Olsson lär ju stå redo att skorra fram lite floskler om att ”det ska dom ta med sig” när något har gått åt helvete och hon Maria Kraffft är nog lika redo att skylla allt på hastigheten. Han pajasen med italienskt namn lär väl ringa i alla fall någon, så att pressen kan kolla hans telefonlogg och inse att han jobbar hårt, minsann.
Dom har ställt ut en bandvagn i centrala Gävle.
1732184132371.png

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...