Nollning i Linköping

hannesjanzen

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
kawazaki ninja
Hejsan!

Vi är ett gäng som är med i ekonomernas festeri som anordnar nollningen och skulle behöva hjälp av 12 st coola hojar att göra en asgrym entré inför alla nya ekonomstudenter. Det rör sig bara om 1 timme och vi skulle vara enormt tacksamma om det var några som skulle tycka det var kul att hjälpa oss.
Det är måndag den 21/8 runt 20.00.

Mvh/ Hannes
Elin Players
Linköpings Universitet

Ozzie

Hyggligt lagom
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
-
hannesjanzen skrev:
2358809 Hejsan!

Vi är ett gäng som är med i ekonomernas festeri som anordnar nollningen och skulle behöva hjälp av 12 st coola hojar att göra en asgrym entré inför alla nya ekonomstudenter. Det rör sig bara om 1 timme och vi skulle vara enormt tacksamma om det var några som skulle tycka det var kul att hjälpa oss.
Det är måndag den 21/8 runt 20.00.

Mvh/ Hannes
Elin Players
Linköpings Universitet

Vad skulle hojarna göra mer exakt? (Om det nu tar en hel timme...)

/Oskar (xxxY6)

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Alea eacta est...

Har gjort någon knepig jingel till er, elinpiaden? Jaja, whatever. Som det ser ut nu kan jag ställa upp med en fräck hoj!

/ Johan

hannesjanzen

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
kawazaki ninja
Ozzie skrev:
2358831 Vad skulle hojarna göra mer exakt? (Om det nu tar en hel timme...)

/Oskar (xxxY6)

Det som vi skulle behöva hjälp med är att bli skjutsade fram till herrgårn där alla nollor kommer vara. Det tar inte en timme men vi måste träffas lite innan för att gå igenom hur ni ska köra fram oss. Men säg ca 30min eller nått sånt.
Det skulle som sagt vara väldigt schysst det var några som ville ställa upp och hjälpa oss.

/ Hannes

Fakkverk skrev:
2358841 Alea eacta est...

Har gjort någon knepig jingel till er, elinpiaden? Jaja, whatever. Som det ser ut nu kan jag ställa upp med en fräck hoj!

/ Johan

japp det var vi som ordnade Elinpiaden. Det vore kanon om du kunde ställa upp och ta gärna med dig några kompisar med hojar...
/ Hannes

Last edited:

begge

-
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
borta
hannesjanzen skrev:
2358809 Hejsan!

Vi är ett gäng som är med i ekonomernas festeri
Fi fan va fränt, skjutsa Filfakkare på nollniningen. Tänk om man hade fått vara Matte Book eller Sten Hård för en dag ;)

På min nollning körde fusknollorna Monkey Bike, räcker det inte med en påhängsmotor på en gammal Monark till morgondagens kamrerer :confused:

... mest bitter pga att jag inte har en hoj längre...

Ozzie

Hyggligt lagom
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
-
hannesjanzen skrev:
2359174 Det som vi skulle behöva hjälp med är att bli skjutsade fram till herrgårn där alla nollor kommer vara. Det tar inte en timme men vi måste träffas lite innan för att gå igenom hur ni ska köra fram oss. Men säg ca 30min eller nått sånt.
Det skulle som sagt vara väldigt schysst det var några som ville ställa upp och hjälpa oss.
/ Hannes

Jag och lillebror (xxDgroup) kan nog hjälpa till. Iofs så är det ju inga blingblingutrustade R1-2006 men det går kanske bra. (ZX6R, YZF600R)

/Oskar

Ädith: Om du lånar ut din hoj så kan jag säkert ordna någon hugad A-kortsförsedd individ.

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
Kom igen nu... fler måste ju kunna tänka sig att hjälpa till... :va
kom igen kom igen... Jag ska hm... jag kanske kan låna ut min hoj till någon om d ska vara så svårt? Typ han med snodd retta... (orkar inte quota och hålla på).... Hjälp till nu hojåkare... Såg en R6a 00 och en zx6r-99a om inte mina ögon bedrar mig igår här i Linkan... Finns ju hojar! :pannkyss

Henrik E

Nakenfis
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawa Z750 -07
Ifall det varit en vecka senare så kunde jag hjälpt till, men jag flyttar inte tillbaks förrens söndagen den veckan.
Ska kolla med mina kombos ifall dom kanske hinner ställa upp.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...