Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ganska många bilar men det finns lite hojar med..
Måste vara halt i på det partierna behövs inte mycket för att det ska släppa tänkte på den svarta mcn tex. Eller är det precis när folket kommer ut och har kalla däck?
Fullt av idioter fanns det iaf. Separerar de någonsin bilar och mc på den banan? Räcker ju att någon slutar tänka i en sekund för att dödsolyckan är ett faktum...
Läskigt halt, hade inte många drömmar om ringen och nu är det ännu mindre :/
Och det lär ju knappast vara en tillfällighet att han står o filmar där, vissa partier lär ju vara mer händelserika än andra.
Jo jag vet att det finns en stor fanboykrets, jag är ju uppvuxen med bilfolk (zatzy/Lazzat) å där finns det ju gott om folk med ringen som svanktatuering.Det är en speciell atomsfär runt ringen. Är du det minsta motorintresserad tycker jag att du ska åka dit bara för att ha upplevt det. Man behöver inte köra ett enda varv för att få behållning av stället. Risken är dock att du får en blodad tand om du gör det. Det är nämligen ingen tillfällighet att det är så många som vallfärdar dit år efter år och loggar totalt tusentals varv.
Fästet på ringen är inte sämre än på någon annan bana, förutom när det är blött.
Men då får man inte köra mc på banan.
Anledningen att folk kör av hela tiden är att banan är så mycket snabbare än folk kan hantera.
Så det gulflaggas och sopas varje gång nån haft en liten sväng bredvid banan? Och alla som kör av får åka skamkärran till depån och tvättas innan dom tillåts ut på banan igen? Verkar vara en jävla logistik för det. För så är det väl på andra banor?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|