Norge å en lattéeeee

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Hallå gott folk, vaknade imorse med förmodan att alla här uppe ställt undan sina hojar och gått på vallokal istället, hepp va fan fint väder kl 10.30 åker och fikar istället.

Hamnade tillslut på SAS Radisson i Trysil å fan vilken god latte och underbar offensiv åkning tillpå köpet.

690 km på mätarn vid hemkomst.:yoparty:D

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Låter underbart! Hoj är frihet!

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Hamnade tillslut på SAS Radisson i Trysil å fan vilken god latte och underbar offensiv åkning tillpå köpet.
Fan vad Trysil måste ha växt sedan jag flytte från Norge, det var typ CoOp och två stugor senast jag var där

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
bmw11k.th.jpg
[/URL][/IMG]

Bactius

Gjord av skumplast
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
CBR600
Fan, lite längre tripp än min och kompisens tiomilatripp till leksand t.o.r. via berg-&-dalbanan smedsbo - avfart sågmyra. Tror till och med vi körde genom enda regnmolnet i hela dalarna :D

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Ja enda regnet var strax före högis tog den vägen för att få lite fjällstuk och tillbakavägen över rörbäcksnäs och den går det ju verkligen att köra på ordentligt.
Hade ju en anledning också köpte 6 burkar med Nougat så det var ju faktiskt värt att åka dit.

Kanon väder uppe vid fagersåsen och trysil Knut, SAS Radisson, cafétripp som jag kallar det för är pointless har ju åkt av det mesta inom 30 mils radie så man blir ju lite bored.

Bara å haka på till helgen vid fint väder. Oslo kanske :D

Bactius

Gjord av skumplast
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
CBR600
Ja enda regnet var strax före högis tog den vägen för att få lite fjällstuk och tillbakavägen över rörbäcksnäs och den går det ju verkligen att köra på ordentligt.
Hade ju en anledning också köpte 6 burkar med Nougat så det var ju faktiskt värt att åka dit.

Kanon väder uppe vid fagersåsen och trysil Knut, SAS Radisson, cafétripp som jag kallar det för är pointless har ju åkt av det mesta inom 30 mils radie så man blir ju lite bored.

Bara å haka på till helgen vid fint väder. Oslo kanske :D
:yoparty
Nä nu avvaktar jag med lång-åk tills nästa säsong och en hoj med vindkåpa. Jag har lite nytt kvar att känna på i närtrakterna än så länge. Får se hur mycket mer köra det blir denna säsong.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
fina vägar runt trysil. Man ska dock inte ge sej högre upp för mot Röros blir vägen fruktansvärt dålig :(

(var den iaf i slutet på maj när jag körde där senast)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning