Norge i sommar?

Jibba

The one and only!
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
suzuki gsx r 1000
Tänkte bara kolla om de e några fler som tänkt åka till Norge i sommar? Vi e 3 än som ska iväg en sväng, vore ju kul om det vore nån mer härifrån, alltid kul att lära känna lite nytt folk.
PM:a i så fall!

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
jorå, jag hade tänkt åka upp till brorsan ett antal gånger i sommar, vart i norge hade ni tänkt åka?

Jibba

The one and only!
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
suzuki gsx r 1000
norge

koop skrev:
jorå, jag hade tänkt åka upp till brorsan ett antal gånger i sommar, vart i norge hade ni tänkt åka?

De vet vi inte än, tänkte samla lite folk o sen se va de blir, men skulle tro de blir sörlandet runt kanske? Vi får se de e ju fler viljor!
Var i Norge bor din brorsa? Vore kul om man tog sällskap en bit.
Ha de!

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
brorsan bor mitt i oslo, men en bit på bägen går det ju att åka ihop..

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Jibba skrev:
Tänkte bara kolla om de e några fler som tänkt åka till Norge i sommar? Vi e 3 än som ska iväg en sväng, vore ju kul om det vore nån mer härifrån, alltid kul att lära känna lite nytt folk.
PM:a i så fall!

japp jag ska definitivt dit.. :banana
jag å pappa har funderat på en liten resa till styrn och åka lite skidor i sommar :tummenupp ... men inget är spikat...
att vi åker någonstans i norge är iallfall klart... men jag ska sannerligen till norska vägar mer än 1 gång i sommar. så jag är på... vart går färden?

Roughack

Grottroll
Gick med
5 Dec 2004
Hoj
MV Agusta Dragster 800RR
har man fått :tummenupp ur :arsele och skaffat sig en hoj till sommaren så är det planernat att dra en repa till norge och kolla "naturskönheter" :hihi

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
Roughack skrev:
har man fått :tummenupp ur :arsele och skaffat sig en hoj till sommaren så är det planernat att dra en repa till norge och kolla "naturskönheter" :hihi

HÖHÖHÖHÖ.... :tuttar :)
STORT rejsar och gängarparty i hela norge eller?
lära känna lokalbefolkningnen lite. infödingarna så att säga.

kawa1300

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
Kawa z1300:or Totalt i dag 3900 cc,18 cylindrar o en massa att fixa med...
1982 eller så gjorde jag min första tur till Norge...

Efter det...så har jag vart dit MINST två gånger per år/sommar med hojen.....o det blir bara bättre o bättre eller underbarare o underbarare......

Tyvärr....så har jag en hoj som gör att jag kan njuta av Norge..eller av själva resan...
Att ens tänka på att åka till Norge på en tortyrbänk...skulle jag inte ens kunna tänka mig..*ler*..
Men ok...Om vi ses så vore det skoj...
..(Jag håller mig ALLTID runt Världens Vackraste Plats..alltså runt Sognefjorden....o när jag är där...åker jag alltid Kawa Voyager)...
Så...jag kollar om jag ser en sån där diskbråckframkallande Yamma Ace med svenska skyltar...
Ser jag en sån...hojtar jag till..jag lovar!!..*ler*..

Ha det

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
KTM640Y2K skrev:

jäklars..
enna så man bli kallsvettig när man tänker på hur det kördes i det landet i somras. :yoparty

men hur jäkliga är dom på att hänga efter en om man skulle få för sig att sticka?
någon som har lite erfarenheter av den sista sovjetstatens potatisgrisar?

1000:-/överskriden Km/h??? :kocko
hur var det nu... har norge någon stadskuld?

Jibba

The one and only!
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
suzuki gsx r 1000
kawa1300 skrev:
1982 eller så gjorde jag min första tur till Norge...

Efter det...så har jag vart dit MINST två gånger per år/sommar med hojen.....o det blir bara bättre o bättre eller underbarare o underbarare......

Tyvärr....så har jag en hoj som gör att jag kan njuta av Norge..eller av själva resan...
Att ens tänka på att åka till Norge på en tortyrbänk...skulle jag inte ens kunna tänka mig..*ler*..
Men ok...Om vi ses så vore det skoj...
..(Jag håller mig ALLTID runt Världens Vackraste Plats..alltså runt Sognefjorden....o när jag är där...åker jag alltid Kawa Voyager)...
Så...jag kollar om jag ser en sån där diskbråckframkallande Yamma Ace med svenska skyltar...
Ser jag en sån...hojtar jag till..jag lovar!!..*ler*..

Ha det

Ja de hoppas jag att du gör, får se vilken väg de blir men jag ska ha sognefjorden i minnet! Ha de!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning