Norgerapporten

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
kommer snart ska ladda lite bilder å annat denna gång blev det inte några pampasbrudar eller poledancers icke heller vulgära gamla kinesiskor, men ack en träff med blåklädda män med neonfärgade västar kom till stånd under min kometfärd över ett ensamt hardangervidda.:va

1R

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
R1 & Kymco 150
Såg skyltarna "Spesielt politiovervåket" när jag körde rv 7 över Hardangervidda förra veckan men jag såg ingen som "overvåkade". Kanske kom de inte ikapp? :D Hoppas det gick bra och du slapp en "full cavity search" :) Ser fram emot en rapport.

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Såg skyltarna "Spesielt politiovervåket" när jag körde rv 7 över Hardangervidda förra veckan men jag såg ingen som "overvåkade". Kanske kom de inte ikapp? :D Hoppas det gick bra och du slapp en "full cavity search" :) Ser fram emot en rapport.

8000:- SEK , rapport kommer med bilder, var tyvärr tvungen att deleta moviesekvensen med Politi effter anmodan från :mad: :brinnerup

SwampT

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2010
Hoj
-04 Suzuki 650 Vstrom
Inte ens i usa har de rätt att göra det. Defenitivt intebi sverige. Inte utan domstolsbeslut.
Har väldigt svårt att tro att det är det i norge.
men det är bara att radera dem och sedan när man kommer hem köra valfritt gratis undeleteprogram så har man kvar filmen och slapp tjafsa på plats.

Många tror (poliser inkluderat) att de har rätt att begära att radera film och bild.
En källa på detta finns bla här.

http://www.youtube.com/watch?v=A8D1r5IDBRE&feature=youtube_gdata_player

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Usch å fy, njae som svar enligt ovan nämnt så hade jag kameran fäst väldigt synligt frampå ena lampan med linsen öppen, dessutom dubbelkontroll på vardera sida med ny utrustning av något slag traditionell laser och nånting annat:va

Efter ((((KOMETFÄRD)))) som konstapeln uttryckte det glatt skiter jag fullständigt i film eller bild då kortet är kvar hand. som sagt no fuzz and hard feelings.

Börjar med lite creddbild ska göra resume under veckan.

dsc00382c.jpg

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping