NsF vs RS

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Asså.. jag undrar typ hur NsF:en går mot en Aprilia RS. Jag har hört typ att dom ska dra lika typ asså.. Men typ asså att ÄrrEssen ska gå värsta fort i uppförsbackar medans ÄnnEssÄffen är värsta killern på att göra stoppies.

//Emil :rolleyes:

Syftet med denna tråd: Håll er till EN tråd om hur fort/bra bla bla bla hojarna går. :mad: Det finns GANSKA många sådana just nu.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
EBS skrev:
Asså.. jag undrar typ hur NsF:en går mot en Aprilia RS. Jag har hört typ att dom ska dra lika typ asså.. Men typ asså att ÄrrEssen ska gå värsta fort i uppförsbackar medans ÄnnEssÄffen är värsta killern på att göra stoppies.

Syftet med denna tråd: Håll er till EN tråd om hur fort/bra bla bla bla hojarna går. :mad: Det finns GANSKA många sådana just nu.

Haha! så du skriver.. :kocko tror du värkligen att en NS har en chans mot en RS.. haha..

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Svårt forum att moderera..

När man tar i med hårdhandskarna för att höja nivån från "moppeforum" "Lunar-diskus" blir det ett himla klagande.. Nu när jag tar det lite lugnare klagas det fortfarande. Hur vill ni hade igentligen?

Den här tråden har ju spårat ur och resulterat i en massa klagende från er, och vad klagar ni på? Jo er själva. :kocko

Ha en trevlig dag!

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
steffo skrev:
Svårt forum att moderera..

När man tar i med hårdhandskarna för att höja nivån från "moppeforum" "Lunar-diskus" blir det ett himla klagande.. Nu när jag tar det lite lugnare klagas det fortfarande. Hur vill ni hade igentligen?

Den här tråden har ju spårat ur och resulterat i en massa klagende från er, och vad klagar ni på? Jo er själva. :kocko

Ha en trevlig dag!

Ska man ta i med hårdhandskarna så måste du banna 90% av SH.coms 125cc förare.

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Eftersom jag tror och nästan vet att alla klarar av att sköta sig på ett forum så tillrättavisar jag hellre än att banna.

Dock finns det vissa undantagsfall som jag gärna skulle banna från första början.

Mvh, Stefan

Solid snake

Guest
steffo skrev:
Dock finns det vissa undantagsfall som jag gärna skulle banna från första början.

Mvh, Stefan

Ingår jag i den gruppen? :va

Jaja, jag ska skärpa mig då. :brinnerup

EDIT: Det kommer ju aldrig sånna roliga trådar som bara fortsatte o fortsatte som för ett år sen, då när nisse järnet var inne, hans trådar var kung!

Var är alla gamla medlemmar?

Det kommer minst 1 tråd om dan där folk frågar om bestyckning, hur fort den o den går, uppkörningar, uppskrivningar och är trimblås nått o ha?.

Innan var det mycket teknik o problem, nu är det bara spam, jo jag är också del i spammet.

MEN jag har lagt upp några trådar om teknik och dom har bara trillat ner med en gång.

Jag vill att det ska bli som förr, skärp er o sluta spamma, slutar ni så slutar jag.

Last edited:

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Nu blev jag glad solida ormen! :)

Äntligen någon som vill samma sak som jag, Göra 125-delen till ett kvalitativt forum, Roligt med samtisigt seriöst..

Idag är det mest roligt om det än är roligt?
Det är därför jag inte tolererar så mycket "roligt" nu utan vill ha kvalitet först och sen kommer det roliga automatiskt att smyga in men på ett mer diskret sätt än nu..

Kul att du gör lite seriösa trådar om teknik! Ska försöka läsa och skriva lite i dom jag med så kan vi säkert få fart på någon av dom.

Mvh, Stefan

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
EBS skrev:

Om en NSF skulle dra lika med en Aprilia rs skulle någ alla ha en sådan,

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Solid snake skrev:
Jag ska också skärpa mig

Troligen köpt större hojar och
lämnat detta forum? eller?

jo jag är också del i spammet.
Det är jag också men skärpning
nu :)

Jag vill att det ska bli som förr, skärp er o sluta spamma, slutar ni så slutar jag.
Jag vet inte riktigt hur det har
vart här förut för jag var inte
på 125 forumet så mycket i
början. Men här är det roligt
och här vill jag va men under
lite seriösare förhållanden

JAG SKA ALDRIG MER SPAMMA :tummenupp
(kommer nog få käka upp det där senare) :hihi ;)

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
Jag ska [försöka]skärpa mig.. :tummenupp

[försöka] Räcker inte i ditt fall, Jag vill se en skärpning. //steffo

Last edited by a moderator:

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Solid snake skrev:
Ingår jag i den gruppen? :va

EDIT: Det kommer ju aldrig sånna roliga trådar som bara fortsatte o fortsatte som för ett år sen, då när nisse järnet var inne, hans trådar var kung!

Det kommer minst 1 tråd om dan där folk frågar om bestyckning, hur fort den o den går, uppkörningar, uppskrivningar och är trimblås nått o ha?.

Innan var det mycket teknik o problem, nu är det bara spam, jo jag är också del i spammet.

MEN jag har lagt upp några trådar om teknik och dom har bara trillat ner med en gång.

Jag är kung :hihi ;) Kul att höra att man är uppskattad! :)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Shit! Det va inte igår jag skev den här tråden direkt. Varför lyfta den nu?

steffo

бандит
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Suzuki Bandit 600N -96
Någon som skrev i den, Samtidigt behövdes ämmnet som du "syftade på" när du skrev tråden diskuteras.

Och med positivt resultat tror jag :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...