Jeppe^
Ny medlem
Hej jag skulle bara fråga om det e någon skillnad på den vanliga NSR 125:an och NSR 125-R? Håller på att leta 125a.
Jeppe^ skrev:2173361Hej jag skulle bara fråga om det e någon skillnad på den vanliga NSR 125:an och NSR 125-R? Håller på att leta 125a.
Jeppe^ skrev:2173361Hej jag skulle bara fråga om det e någon skillnad på den vanliga NSR 125:an och NSR 125-R? Håller på att leta 125a.
Hehe det är avgasventilen du har hittat den gör att man kan ta ut mer effekt ovh ändå ha ett hyffsat register.lundinrobin skrev:2174729Jag har en 125 r som precis kolvringarna lossnat på...Det som jag upptäckte var nån ventil som jag inte sett förr.
Den har nånting med avgaserna att göra tror jag..(RC VALVE)
Men jag vet inte...kan vara ventilen då som ska hjälpa nått med prestanda lr nått annat klurifix.
Ventilen krånglade till d lite när jag skulle riva av cylindern. Men om det var så att R innebär att det sitter en extra ventil så ska du nog köpa an vanlig i så fall....Dvs om jag har rätt ?
prulle skrev:2174913Hehe det är avgasventilen du har hittat den gör att man kan ta ut mer effekt ovh ändå ha ett hyffsat register.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |