Nsr 125-r

Jeppe^

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
såld, tyvärr
Hej jag skulle bara fråga om det e någon skillnad på den vanliga NSR 125:an och NSR 125-R? Håller på att leta 125a.

lundinrobin

Fưﻋk ٥ff
Gick med
8 May 2006
Hoj
Kymco Stryker 125cc - Honda Nsr 125r (såld)
nsr

Jeppe^ skrev:
2173361 Hej jag skulle bara fråga om det e någon skillnad på den vanliga NSR 125:an och NSR 125-R? Håller på att leta 125a.

Jag har en 125 r som precis kolvringarna lossnat på...Det som jag upptäckte var nån ventil som jag inte sett förr.
Den har nånting med avgaserna att göra tror jag..(RC VALVE)

Men jag vet inte...kan vara ventilen då som ska hjälpa nått med prestanda lr nått annat klurifix.
Ventilen krånglade till d lite när jag skulle riva av cylindern. Men om det var så att R innebär att det sitter en extra ventil så ska du nog köpa an vanlig i så fall....Dvs om jag har rätt ?

Gurrra_46

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Bmw Dakar -00
Jeppe^ skrev:
2173361 Hej jag skulle bara fråga om det e någon skillnad på den vanliga NSR 125:an och NSR 125-R? Håller på att leta 125a.

Det är ingen skillnad, det är hela namnet på modellen.Om det inte står NSR 125 F för då är det utan kåpa men den finns det inte många av, såldes heller inte i Sverige. Det är en bra hoj. :tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
lundinrobin skrev:
2174729 Jag har en 125 r som precis kolvringarna lossnat på...Det som jag upptäckte var nån ventil som jag inte sett förr.
Den har nånting med avgaserna att göra tror jag..(RC VALVE)

Men jag vet inte...kan vara ventilen då som ska hjälpa nått med prestanda lr nått annat klurifix.
Ventilen krånglade till d lite när jag skulle riva av cylindern. Men om det var så att R innebär att det sitter en extra ventil så ska du nog köpa an vanlig i så fall....Dvs om jag har rätt ?
Hehe det är avgasventilen du har hittat den gör att man kan ta ut mer effekt ovh ändå ha ett hyffsat register.

lundinrobin

Fưﻋk ٥ff
Gick med
8 May 2006
Hoj
Kymco Stryker 125cc - Honda Nsr 125r (såld)
okok

prulle skrev:
2174913 Hehe det är avgasventilen du har hittat den gör att man kan ta ut mer effekt ovh ändå ha ett hyffsat register.

Där ser man...Jag visste att det hade nånting med avgaserna att göra men då har jag lärt mig nått nytt :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy