Nsr 89 fakta

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
Hejsan

ska kanske köpa en nsr 89 för 8000 kr ,

är det nå mer än den skit dåliga plasten och startmorton som är kasst på den . går den bra ostrypt med original avgas :) är det någon som har effekt avgassystem kan ni höra av er=)

Tack Tack Mvh Tomas hade bra :pannkyss

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
2hjul skrev:
Hejsan

ska kanske köpa en nsr 89 för 8000 kr ,

är det nå mer än den skit dåliga plasten och startmorton som är kasst på den . går den bra ostrypt med original avgas :) är det någon som har effekt avgassystem kan ni höra av er=)

Tack Tack Mvh Tomas hade bra :pannkyss
varför ska du ha 2 hojar, och 2 sport då speciellt

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
varför ska du ha 2 hojar, och 2 sport då speciellt

jag är rik nädå :) men jag har en mtx oxå=) ska väll sälja aprilian i sommar isåfall innan alla däck blir slut mm =)

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
2hjul skrev:
jag är rik nädå :) men jag har en mtx oxå=) ska väll sälja aprilian i sommar isåfall innan alla däck blir slut mm =)

Spara till en gsxr istället.

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
vadårå får ju inte åka den ändå :confused: fyller år sent oxå :argpådato

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Hej

ja va tycker ni då är det en bra hoj??

MVH Tomas

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2hjul skrev:
Hej

ja va tycker ni då är det en bra hoj??

MVH Tomas
min kompis hade en sådan, testade den en gång, gick jävligt gött men kanske inte lika bra som aprlian, men helt klart en bra hojj!

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Lundgren skrev:
min kompis hade en sådan, testade den en gång, gick jävligt gött men kanske inte lika bra som aprlian, men helt klart en bra hojj!

okej Tack för svaret :) ja jag är jävligt nöjd med aprilia oxå=) men jag tycker om att ha något att mecka med. :tummenupp

Solid snake

Guest
Kass växellåda, kass kylsystem, kass startmotor, mer du vill veta? Läs gamla trådar...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
var de inte den som sprack i cylindern :va
Väldigt pigg hoj annars, 32hk ska den ha, rör på sig i varje fall toppar la runt 160 fräsh motor. Säger en del om dem

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Jag skulle lätt köpt en nsr 89..dem ser väldigt bra ut. gillar den. Fast jag kan ju inte uttala mig hur dem går för jag har aldrig kört en.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2hjul skrev:
okej Tack för svaret :) ja jag är jävligt nöjd med aprilia oxå=) men jag tycker om att ha något att mecka med. :tummenupp

Vill du ha nått å mecka med så behåll aprillian :hihi (Ja Jag är avundsjuk och vill ha en) Åkt på en och den gick bra men förarn var pantad i skallen, men det är ju inte mcns fel. accelererade alldeles för fort med två pers á 75 kg st på i alla fall:jisses, gick fort gjorde den också tyvär.:kryckor
Nära döden upplevelse kan jag säga.

Annars så har jag bara hört bra saker om nsr .

Child of Bodom

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Ingen :(
Jag förstår att det är min du är intresserad av, startmotorn är inte kass, lacken är dålig, OCH NEJ!!!! det har aldrig varit nån spricka i min cylinder :mad: däremot solitudes gamla nsr fick det, det var vad solitude trodde att det var när min inte kylde så bra, vilket den gör nu, kyler som en nsr ska, inget mer har jag märk av efter jag fixade det går som en klocka är fräsh i motorn men nsr är ju kända för att kylsystemet är inte lika bra som på andra 125:eek:r.

Last edited:

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Spricka i cylindern? Öh....

Enligt mig så är det en kanonhoj. Köp.

Mina kylkanaler hade ju spruckit! Det kommer du väl ihåg?

Till trådskaparen: Har själv haft en NSR-89 och en -94.

Det går inte jämföra dessa hojar. Det är som dag o natt, sol och regn, you name it!

Kort sammanfattat: mekade med -89:an, körde med -94:an. Jag anser nog att det finns bättre hojar, men den är och går bra så länge du inte behöver meka en massa. Då ska du veta att det är ett rent helvete med dessa otroligt många och spröda kåpor.

MVH Franzén

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Okej bra det är inte street fighten=) det är den andra i örebro jag ska kolla på den i morgon har prutat ner den till 7800kr så det blir nog bra eller vad tror ni=) jag är ganska seriösa v mig så den ska plockas isär och servas lite direkt=) Tack Tack :)
mvh tomas

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
nu har jag köp den =)

det va lite sprickor och så i plasten men den är ju trotsallt 17 år gamml. gick jätte fint i motorn mm.. besigtigad i sommras.. bra däck mm. den va väll lätt värd 7800kr=) det tyckte jag. jaja hade bra

MVH Tomas :)

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

det va lite sprickor och så i plasten men den är ju trotsallt 17 år gamml. gick jätte fint i motorn mm.. besigtigad i sommras.. bra däck mm. den va väll lätt värd 7800kr=) det tyckte jag. jaja hade bra

MVH Tomas :)

bild?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll