nsr 89-

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
måste sälja min ns 125r2 för att den ligger på 17 kw och det tycker inte morsan om :( :( så jag hittade en nsr 89- som var omkullkörd osv. motorn gick inte (trodde det var cdi boxen) så nu till frågan, är den värd 5000 kr?

http://www.blocket.se/vi/7197402.htm?ca=5_s

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
kleinealf skrev:
måste sälja min ns 125r2 för att den ligger på 17 kw och det tycker inte morsan om :( :( så jag hittade en nsr 89- som var omkullkörd osv. motorn gick inte (trodde det var cdi boxen) så nu till frågan, är den värd 5000 kr?

http://www.blocket.se/vi/7197402.htm?ca=5_s
pruta till 4000 bara för att den inte fungerar och kåpan är trsig. Och de är inte billiga, så du måste laga dem på nått sätt i så fall. Sedan har du mycket pengar över som tu kan styla den med och få den att starta! :tummenupp

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
om cdi boxen är trasig då? vart kan man få tag i? Hur mycket kostar dom? jag har redan kollat hoss lelles

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
flexbert skrev:
Det är nog både billigare och lättare att strypa den hojjen du har :gnissla

jo precis ... inte alls svårt att strypa ner motorn o fixa paper på det går väl på ngn 1000 lapp :tummenupp

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
skit samma, han kunde inte skicka den, och så är det typ 80 mil att hämta den, så jag får helt enmkelt hitta en annan

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Ja stryp ner den, regga, ta bort strypningen och kör :)

http://www.mc-kompaniet.se/ Där frågar du om dem har en strypning till din 125a. Dem har strypningar till många modeller.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
80 mil.. :hihi det misstaget har jag också gjort i att intressera mig i hojar på helt annan ort.

Annars skulle ju 4 tusen vara ett bra pris tycker jag, under förutsättning att du byter CDI och att den sedan fungerar, CDI boxar kostar runt 2 tusen begagnade beroende lite på vad det är för hoj.

Strypa ner den du har är ju annars ett alternativ, NS en är både lättare och smidigare än NSRen så med 15hk så skulle jag föredra NSen.

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
Wargen skrev:
Ja stryp ner den, regga, ta bort strypningen och kör :)

http://www.mc-kompaniet.se/ Där frågar du om dem har en strypning till din 125a. Dem har strypningar till många modeller.

det jävliga är att jag har en begränsad budget.. kan man inte göra en egen strypning, sen kan dom bänka den och kolla hur många kw den ligger på?

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
r6-02
kleinealf skrev:
det jävliga är att jag har en begränsad budget.. kan man inte göra en egen strypning, sen kan dom bänka den och kolla hur många kw den ligger på?

Det kan ju också bli dyrt och omständigt. Styrp ner den du redan har. Om du inte har råd med det undrar jag hur du har råd att köra hoj :va

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Ogre skrev:
Det kan ju också bli dyrt och omständigt. Styrp ner den du redan har. Om du inte har råd med det undrar jag hur du har råd att köra hoj :va
precis. hur har du råd att köra i så fall? En strypning till den du har blir garanterat billigare än att göra egna strypningar för det är inte säkert att du får det rätt första gången och då kanske du får göra det igen. En strypning till den kostar väl typ 1000 och en bänkning av hojen 500. Så köp en strypning så får du papper som säger att den blir på 11kw elle vad det blir så behöver du aldrig bänka den.

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
Ogre skrev:
strypningen kostade typ 2500 stod det.
men jag tänkte om man kunde gå efter nå mått på en avgasstrypning?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy