Mr.Dna
Slabanger
Hej alla. Idag fick jag äntligen mitt begagnade Figaroli system som jag köpt över Ebay, satte på det och skulle ut och köra en runda och nu när jag precis kommit hem efter en lång tur så kan jag är SJUKT nöjd med det. Det låter bra och den orkar acca till rött i alla växlarna, så jävla gött.. Sen att den har ett acc som är ca 3 gånger bättre än innan gör det inte sämre ju.. Han jag köpte det av sa att man skulle kunna komma upp i 160 med rätt "tuning", vet inte om det stämmer men 145 var inga problem, sen kom en rondell så jag fick bromsa in..
Men är det någon som funderar på effekt system så kan jag rekommendera det stort
Är kanske en del pengar men kolla Ebay där finns en del billigare. Fick mitt för 115 Euro.. Men sen hade jag ju en fråga jag tänkt ställa samtidigt som jag skrev resten.. Alla på tyska sidor och engelska tjatar om Tuning. Vad fan står tuning för??
Tuning = ???
Sen om någon som bor i eller runt Malmö vill ut och köra någon dag nu så skicka pm, så drar vi ut så länge som det är plus och inte översvämmning på vägarna..
Kanske ett onödigt inlägg men det var jävligt kul att köra..
FIGAROLI =
Men är det någon som funderar på effekt system så kan jag rekommendera det stort
Är kanske en del pengar men kolla Ebay där finns en del billigare. Fick mitt för 115 Euro.. Men sen hade jag ju en fråga jag tänkt ställa samtidigt som jag skrev resten.. Alla på tyska sidor och engelska tjatar om Tuning. Vad fan står tuning för??
Tuning = ???
Sen om någon som bor i eller runt Malmö vill ut och köra någon dag nu så skicka pm, så drar vi ut så länge som det är plus och inte översvämmning på vägarna..
Kanske ett onödigt inlägg men det var jävligt kul att köra..
FIGAROLI =