Nu äntligen medlem!

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Laidies and germs, I give u.... Fry!

Som många andra har man suttit länge och tagit in allt vad visdom och subjektiva bedömningar heter här på SH.com innan man fick en spark i röven av en medlem att det var dags att joina. I mitt fall var det Hållundan som tjöta om vilken fantastisk community (är det vad det kallas? är inget lunar-freak eller msn-fjortis) detta verkligen är inte bara när man sitter framför datorn utan även vid utekvällar och Norgeresor.

Jag letar något att köra på för tillfället. Under vinter/vår kommer det med säkerhet att införskaffas något kul (mindre kul för morsan; "Om du dör gör jag dig arvlös"). Under tiden stillar jag mina lustar med en Audi S2 men den kommer att säljas av under våren (är du intresserad så PM:a; då får jag reda på hur det funkar oxå).

För er som inte vet var Homelake ligger kan jag meddela att det är nära till Ghettoborg. Skämt åt sidan så hoppas jag kunna hänga med på några turer runt Göteborg till sommaren. GBG-forumet kommer iaf att besökas ofta.

Jag skrev i fel forum först, nämare bestämt i gbg-f. så detta är en dublett. Tar jag upp för mycket virtuellt utrymme? Sue me...

P.S. Jag älskar att skriva små meningslösa anekdoter inom parentes. Här fick ni en utan.

steff71

bikerboyz
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
k4
Poppler skrev:
Laidies and germs, I give u.... Fry!

Som många andra har man suttit länge och tagit in allt vad visdom och subjektiva bedömningar heter här på SH.com innan man fick en spark i röven av en medlem att det var dags att joina. I mitt fall var det Hållundan som tjöta om vilken fantastisk community (är det vad det kallas? är inget lunar-freak eller msn-fjortis) detta verkligen är inte bara när man sitter framför datorn utan även vid utekvällar och Norgeresor.

Jag letar något att köra på för tillfället. Under vinter/vår kommer det med säkerhet att införskaffas något kul (mindre kul för morsan; "Om du dör gör jag dig arvlös"). Under tiden stillar jag mina lustar med en Audi S2 men den kommer att säljas av under våren (är du intresserad så PM:a; då får jag reda på hur det funkar oxå).

För er som inte vet var Homelake ligger kan jag meddela att det är nära till Ghettoborg. Skämt åt sidan så hoppas jag kunna hänga med på några turer runt Göteborg till sommaren. GBG-forumet kommer iaf att besökas ofta.

Jag skrev i fel forum först, nämare bestämt i gbg-f. så detta är en dublett. Tar jag upp för mycket virtuellt utrymme? Sue me...

P.S. Jag älskar att skriva små meningslösa anekdoter inom parentes. Här fick ni en utan.
välkommen .. tjo ho men du måste ju årdna hoj ,, :banana

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Poppler skrev:

Konstigt, jag får inte köra ihjäl mig för morsan jag heller :va :hihi

Nåväl, välkommen till SH, dårarnas hemvist på nätet :D :hej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...