nu är det f*n i mig vår!!!!

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Står på Fridhemsplan 16.45, solen strålar som den inte gjort sen i augusti, glassen smakar gudomligt....
Som pricken över moset kommer ett mc-bud fräsande på bakhjulet :yoparty Tack för det!! :Bugar

Tanten jag krockar med undrar vad jag flinar åt :tungan

Det är vår hörni! :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kanske inte ännu, men snart är det iallafall vår.
När skolan var slut tog jag ett posöraktigt glädjeskutt ut på skolgården o skrek att jag snart kan köra hoj igen. Sen tog jag en promenad hem ifrån bussen. Mina ögon tårades likt en gamlings ögon gör, mina för att det var så förbannat porrigt ljust ute så att jag knappt såg 2 meter framför mig när solen bländade i vattenpölarna i gatan.

Sen inser jag att FWS.en står helt naken i boden. Hon har blivit en streetfighter och det är en bit kvar tills jag kan ta min premiärtur.
Men den som väntar på något gott...

[väntar alltid för länge..]

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Betsy :

Vilken otur att jag har pillat sönder din hoj !
Skulle bara kolla en sak Å nu står den där nere snart ombyggd till en ducce streetfighter utan delar :kocko

// TOK :fyllisar

Alikzus

Twin Power Ranger
Gick med
21 Sep 2003
Hemma i Falkenberg efter 13 år i Stockholm
Hoj
Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
Bikerbitch skrev:
Sen inser jag att FWS.en står helt naken i boden. Hon har blivit en streetfighter och det är en bit kvar tills jag kan ta min premiärtur.

Kan säga att jag sitter i samma sits (eller skulle man kanske säga på samma sadel :D). Min lilla älskling är heller inte i körbart skick än efter vinters helservice. Men det närmare sig efter varje dag i garaget, synd att man måste gå i skolan med bara :(

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Jag erkänner. Livet kändes lite lättare än vanligt idag. Vevade ner rutan på bilen, stack ut huvudet och gav järnet. Förutom villt spinnande vinterdäck kändes det nästan rätt. Nästan,,,,. :näsblod

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alikzus skrev:
Kan säga att jag sitter i samma sits (eller skulle man kanske säga på samma sadel :D). Min lilla älskling är heller inte i körbart skick än efter vinters helservice. Men det närmare sig efter varje dag i garaget, synd att man måste gå i skolan med bara :(

Haha, samma sadel lät bra. Dock är min borttagen för tillfället.
Eftersom jag inte kan mecka med hojen har jag pappa till hjälp, så det blir till att skruva o pilla utav bara fanders till helgen. Men det är lungt, jag fick ju en vårservice på hojen när jag fyllde år. Så pappa måste uppfylla sin plikt.
Om jag är riktigt snäll kanske jag kan få Bettan vaxad också :Bugar

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Eftersom jag inte kan mecka med hojen har jag pappa till hjälp, så det blir till att skruva o pilla utav bara fanders till helgen. Men det är lungt, jag fick ju en vårservice på hojen när jag fyllde år. Så pappa måste uppfylla sin plikt.
Om jag är riktigt snäll kanske jag kan få Bettan vaxad också :Bugar

I jämlikhetens tecken så borde du vaxa! Å föresten, inte kan? Menar du att om inte jag kan laga mat, diska och städa så ska en kvinna i min närhet rycka in???

Vad är ditt handikapp?

Nu blev jag besviken på dig.

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
TokJohan skrev:
Betsy :

Vilken otur att jag har pillat sönder din hoj !

Så länge ni inte gnider er mot den och gör snuskiga saker :fatta!
...finns ju inte så himla mycket att ta loss va :va Du kanske ska lägga lite energi på att pilla ihop ditt eget lilla vrak istället :7peta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Rymding skrev:
I jämlikhetens tecken så borde du vaxa! Å föresten, inte kan? Menar du att om inte jag kan laga mat, diska och städa så ska en kvinna i min närhet rycka in???

Vad är ditt handikapp?

Nu blev jag besviken på dig.

Bli besviken då. Jag är ingen hejjare på att mecka, därför får pappa ge mig ett handtag. Jag vågar iallafall stå för att jag inte kan mecka med hojen, vilket andra inte gör.

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
jo idag va det vår!....men snön är ju inte borta..vill ju ha grus å jord åka me crossen nu =)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jag tänker inte säga nåt förrän snön är borta.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Bli besviken då. Jag är ingen hejjare på att mecka, därför får pappa ge mig ett handtag. Jag vågar iallafall stå för att jag inte kan mecka med hojen, vilket andra inte gör.

Ok. du kan inte. Det är ok, men jag tror inte att du inte kan lära dig. Åtminstone en del. Jämför vi oss med Lundin och CO så är vi alla dåliga, men vi kan lära oss en del. Om du inte ens vill vaxa får man intrycket att du inte vill lära dig. Jag retades lite för jag vet att du inte är dum. Förlåt,,, :rodnar

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Dagen har bjudit på mycket nöje. Torr asfalt för sjysta nerlägg, blöt/isig/grusig väg för sjysta ställ o slajdningar o allt samlat i den kungliga huvudstaden som badat ett gyllen solsken.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...