Victor
Shake that ass!
NK- mannen allså. Han greps på Råsunda. Undrar vilket lag han höll på...
Out_Spinner skrev:VA?
Fan va bra. Men på Råsunda? under ett derby?
EDIT: Hörde nu. På en resturang i Solna tydligen?
Hehe. Har man bott där så gör mansoppatorsken skrev:Råsunda, Solna, Who gives a shit?
Tips till polisen ikväll angående NK-mannen: Han ska ju tydligen ha dålig hy o pagefrilla - borde med stor sannolikhet stå på norra ikväll
Djurgårdarna som skitar ner vår läktare..Nacka skrev:Saxat från Bara Bajares forum, postat vid 13 nått idag (alltså INNAN han greps)...
Killen hade tydligen mer rätt än vad han kanske hade räknat med...
(DIF-klacken står alltså på Norra i derbyt)
glenoyne skrev:sOM SAGT: 3 KULOR SÅ ÄR ALLT AVSLUTAT!!!
Tyst nu. han måste ha kommit helt fel.Nacka skrev:Kommentar från Radiosporten under Bajen-DIF-sändningen, för ungefär en minut sen...
'Vi har hört att mördaren blivit gipen på en pub... utanför östra läktaren här på Råsunda... och där ligger en AIK-pub!'
cool_adde skrev:Det tycker inte jag!
Jag tycker man ska satsa på att ge honom kvalificerad vård. Då kommer han till insikt och förstår vad han verkligen har gjort. Och kan därför få ångestkänslor. Jag tror att det skulle bli ett bra föredömme för andra våldsvekare, eftersom det fungerar som en slags psykisk "terror" om man får använda det uttrycket. Hamnar man i finkan så fortsätter bara brottsligheten och ilviljan minskar knappast.
cool_adde skrev:Det tycker inte jag!
Jag tycker man ska satsa på att ge honom kvalificerad vård. Då kommer han till insikt och förstår vad han verkligen har gjort. Och kan därför få ångestkänslor. Jag tror att det skulle bli ett bra föredömme för andra våldsvekare, eftersom det fungerar som en slags psykisk "terror" om man får använda det uttrycket. Hamnar man i finkan så fortsätter bara brottsligheten och ilviljan minskar knappast.
AleX skrev:En kula: 30 kr
vård: miljoner .....
vem har pratat om finkan
1skott sen e de direkt till kistan utan att passera gå..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|