Nu är jag med i TZR gänget!

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NU har man varit och inhandlat sig en ny hoj efter krashen så nu rullar jag igen på vägarna. En tzr -96 blev det efter mycket velande. jag är så grymt nöjd med den, bilder kommer snart. :yoparty
 

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Ort
JKPG
Hoj
...
en mycket fin hoj det... har själv kört den en gång i tiden... Går riktigt bra, och dessutom är den ju mycket bra i skicket... Hoppas du trivs med den och bevarar den i det skick som den köptes i...
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
NSR_ERnsT skrev:
en mycket fin hoj det... har själv kört den en gång i tiden... Går riktigt bra, och dessutom är den ju mycket bra i skicket... Hoppas du trivs med den och bevarar den i det skick som den köptes i...

Då kanske du vet var strypningarna sitter på den hojen :va
 

NSR_ERnsT

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Ort
JKPG
Hoj
...
just den hojen är ostrypt... finns inga kvar.... annars så tror jag att dom sitter i avgassystemet och cdi:n troligtvis... som alla andra....
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Jag ska rensa baken på den bara få pengar först! Får lönen imon så då blir det till att köpa lite saker. Men men kulatt alla tyckte den var så fin :) . Strypningar vet jag inget om på den här hojen eftersom den var ostrypt när jag köpte den.
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
spectre skrev:
satan va snygg den var!!! hur många loppor fick du pynta ut för den där då? grattis!!!
Det du! Nemen allvarligt så tyckte jag att den var riktigt dyr men men det kostar att ligga på topp. Just denna hojen använde Yamaha som utställningshoj åren 96-98 tror jag det var. Priset? Han ville ha 29,500kr! Om vi säger så här va! Han fick inte det :rolleyes:
 

Bejiooorn

It's CRAZY PIZZA!
Gick med
25 Dec 2003
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha TT600R -00
zpeppy skrev:
Det du! Nemen allvarligt så tyckte jag att den var riktigt dyr men men det kostar att ligga på topp. Just denna hojen använde Yamaha som utställningshoj åren 96-98 tror jag det var. Priset? Han ville ha 29,500kr! Om vi säger så här va! Han fick inte det :rolleyes:

HAR´U SNOTT DEN!? :machinegu

nää - hur mycket gav du då?

PS. fin hoj :tummenupp
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
26,500 riksdaler. Men den var så skitfint skick och jag valde mellan den och en RS -94 24,000kr. Och denna är ju något finare tycker jag. (alla rs åkare, ta det inte personligt)
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Gradda skrev:
det där blir nog kanonbra!! ;) har du provat att maxa den en då? snygg är den dära modellen på tzr:en iaf!! :banana

Tack tack för alla komplimanger. Japp jag har maxat den. 165km/h enligt mätaren.
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
RED_LiME skrev:
Grattis en jävligt fin hoj! :tummenupp

:yoparty


Tack! Men du? Du har inte en bild på din där man ser pipan för jag börjar undra om det inte är en trimpipa på men som sagt inte vet jag så jag vill bara se om den ser ut så original.
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
zpeppy skrev:
Tack tack för alla komplimanger. Japp jag har maxat den. 165km/h enligt mätaren.

härligt härligt!! ;) är den stark? vet du hur mycket den drar på ett ca å så?
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top