R1 racer
Stick i ögat!
Såhär sken man upp i måndags .
Hämta en R1-04 i mina krokar.
Hitta en annons på blocket.
R1-04 900 mil,svensk såld,perfekt skick, 92 tusen begärde han.
Dock hade han fullt upp med jobb så jag kom o kolla på den nån vecka efter att vi hörts första gången.
Olyckligtvis hade den stått och vält då .
Men killen var ändå tillmötesgående och trots att han bara hade trafikförsäkring så erbjöd han sig fixa det eller sänka priset.Visst lite blesyrer som skrapad bak kåpa,spricka i framskärmen,lite skrap på spegeln och knappt synbart på blinkers så gick han ner 7 tusen direkt.Det syns oxå att det bara är vält skador.Tjo tänkte jag 85 tusen då.
Det var väl okej,jag smög försiktigt in med 84 tusen men njaaäää.....sen hitta jag en lite svag bula i tanken oxå som han inte sett,klart den var lite svår att upptäcka och man fick kolla i olika vinklar för att se den.
Jag argumentera vad ny bak kåpa o skärm skulle kosta 4833 kr komplett färdig lackat på Yamaha Center
Japp då ger jag dig 84 då......ja okej då..... jag då = ännu mer
Så 84 tusen kr stanna det på.
Men då fick jag lite extra grejor på köpet oxå.
Valter moto krasch puckar
Ensitscuts
Bobbiner
Optimate III batteri laddare
Mini skylt (inte extremt liten men mindre ändå och snyggare än orginal)
Och så var 1000 mila servicen oxå redan gjord,stämplat o klart i boken.
Svensk såld med 5 års garanti och så hade han köpt den på samma ställe som jag köpte min första hoj.
Fullt betald utan skuld osv,såg kvittot vad han gett för den oxå, 129 tusen.
Trafik första gången 29/6-04 och sedan avställd i slutet av sept 04,
så få månader så många mil o så stor förlust på 45 loppor.
Jag är nöjd iallafall och överlever skönhets "fläckarna"
Man får kanske nåt ryck med tiden och gör ändå extreme makeover på den
Lite räknat på det så gav jag inte mer än 17 tusen kr för en 04:a då jag förra året fick 67 tusen för min 00.a som ändå rullat 3500 mil .
Bra eller anus pris! ,jag är nöjd iallafall det är huvudsaken och man slipper den där stora förlusten från att plocka ut ny hoj från butiken även om det är en go känsla.Men ändå lika stort nöje i slutändan.
Hämta en R1-04 i mina krokar.
Hitta en annons på blocket.
R1-04 900 mil,svensk såld,perfekt skick, 92 tusen begärde han.
Dock hade han fullt upp med jobb så jag kom o kolla på den nån vecka efter att vi hörts första gången.
Olyckligtvis hade den stått och vält då .
Men killen var ändå tillmötesgående och trots att han bara hade trafikförsäkring så erbjöd han sig fixa det eller sänka priset.Visst lite blesyrer som skrapad bak kåpa,spricka i framskärmen,lite skrap på spegeln och knappt synbart på blinkers så gick han ner 7 tusen direkt.Det syns oxå att det bara är vält skador.Tjo tänkte jag 85 tusen då.
Det var väl okej,jag smög försiktigt in med 84 tusen men njaaäää.....sen hitta jag en lite svag bula i tanken oxå som han inte sett,klart den var lite svår att upptäcka och man fick kolla i olika vinklar för att se den.
Jag argumentera vad ny bak kåpa o skärm skulle kosta 4833 kr komplett färdig lackat på Yamaha Center
Japp då ger jag dig 84 då......ja okej då..... jag då = ännu mer
Så 84 tusen kr stanna det på.
Men då fick jag lite extra grejor på köpet oxå.
Valter moto krasch puckar
Ensitscuts
Bobbiner
Optimate III batteri laddare
Mini skylt (inte extremt liten men mindre ändå och snyggare än orginal)
Och så var 1000 mila servicen oxå redan gjord,stämplat o klart i boken.
Svensk såld med 5 års garanti och så hade han köpt den på samma ställe som jag köpte min första hoj.
Fullt betald utan skuld osv,såg kvittot vad han gett för den oxå, 129 tusen.
Trafik första gången 29/6-04 och sedan avställd i slutet av sept 04,
så få månader så många mil o så stor förlust på 45 loppor.
Jag är nöjd iallafall och överlever skönhets "fläckarna"
Man får kanske nåt ryck med tiden och gör ändå extreme makeover på den
Lite räknat på det så gav jag inte mer än 17 tusen kr för en 04:a då jag förra året fick 67 tusen för min 00.a som ändå rullat 3500 mil .
Bra eller anus pris! ,jag är nöjd iallafall det är huvudsaken och man slipper den där stora förlusten från att plocka ut ny hoj från butiken även om det är en go känsla.Men ändå lika stort nöje i slutändan.
Last edited: